Autor |
|
 |
aneczka 
|
Wysłany: 2015-01-03, 19:21 [Pytanie] nie znam się
|
|
|
czołem,
poproszę o radę linki, model, firmę, tonację itp. harmonijki dla "średnio początkujących", tj. dla takiej osoby, która już grała i ma pewne doświadczenie. To będzie prezent, ja niestety nie znam się, ani nie uzyskałam satysfakcjonującej pomocy w sklepach muzycznych czy tym podobnych. Będę wdzięczna za każdą sugestię, a dzięki Waszej pomocy jeden osobnik płci męskiej będzie bardziej szczęśliwszy!
trzymajcie się ciepło!
a. |
|
 |
|
|
 |
aneczka 
|
Wysłany: 2015-01-03, 19:35 Odp: [Pytanie] nie znam się
|
|
|
Och właśnie poczytałam, że tonacja C będzie chyba najwłaściwsza do gry utworów Dżemu (za czym sam potencjalny zainteresowany przepada). Znalazłam również harmonię Hohner John Lenon jest dość nietypowa ale ma słabe recenzje, wizualnie podoba mi się podobno ten Hohner jest najbardziej popularną firmą? Czy oznacza, że jest przeciętna a może wybrane hmm modele?
Ach planuję zakup tak do 180 zł.
Proszę o pomoc! |
|
 |
|
 |
#Medium 

|
Wysłany: 2015-01-03, 20:22 Odp: [Pytanie] nie znam się
|
|
|
Hohner John Lenon to seria MS - ta seria jest bardzo rzadko lubiana przez harmonijkarzy.
Na czym obecnie gra chłopak? Model zazwyczaj jest wytłoczony na górnych pokrywach instrumentu.
Osobiście zwróciłbym się w kierunku:
1. Marine Band de Luxe - około 150 PLN
2. Suzuki Promaster - około 150 PLN
Tutaj masz przykładowy sklep w którym kupisz jedno i drugie: http://www.bluesharp.pl/sklep#diatoniczne
Ale to w zależności od preferowanego stroju i stylu gry.
Pozdrawiam
Medium |
_________________ Są dwa piękna: piękno radości i piękno smutku. Wy ludzie Zachodu, wolicie pierwsze – my drugie. Bowiem piękno radości trwa nie dłużej niż lot motyla. A piękno smutku jest twardsze niż kamień. |
|
 |
|
 |
aneczka 
|
Wysłany: 2015-01-03, 21:23 Odp: [Pytanie] nie znam się
|
|
|
Dziękuję! Czy numeracja jest przypadkowa harmonijek?
Niestety nie wiem na czym gra aktualnie. |
|
 |
|
 |
#Medium 

|