Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
aneczka 

Posty: 4
Skąd: brak
Wysłany: 2015-01-03, 19:21    [Pytanie] nie znam się

czołem,
poproszę o radę linki, model, firmę, tonację itp. harmonijki dla "średnio początkujących", tj. dla takiej osoby, która już grała i ma pewne doświadczenie. To będzie prezent, ja niestety nie znam się, ani nie uzyskałam satysfakcjonującej pomocy w sklepach muzycznych czy tym podobnych. Będę wdzięczna za każdą sugestię, a dzięki Waszej pomocy jeden osobnik płci męskiej będzie bardziej szczęśliwszy! :)

trzymajcie się ciepło!

a.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
aneczka 

Posty: 4
Skąd: brak
Wysłany: 2015-01-03, 19:35    Odp: [Pytanie] nie znam się

Och właśnie poczytałam, że tonacja C będzie chyba najwłaściwsza do gry utworów Dżemu (za czym sam potencjalny zainteresowany przepada). Znalazłam również harmonię Hohner John Lenon jest dość nietypowa ale ma słabe recenzje, wizualnie podoba mi się :P podobno ten Hohner jest najbardziej popularną firmą? Czy oznacza, że jest przeciętna a może wybrane hmm modele?
Ach planuję zakup tak do 180 zł.

Proszę o pomoc!
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
#Medium 


Wiek: 52
Posty: 1693
Otrzymał 209 punkt(ów)
Skąd: Ełk
Wysłany: 2015-01-03, 20:22    Odp: [Pytanie] nie znam się

Hohner John Lenon to seria MS - ta seria jest bardzo rzadko lubiana przez harmonijkarzy.

Na czym obecnie gra chłopak? Model zazwyczaj jest wytłoczony na górnych pokrywach instrumentu.

Osobiście zwróciłbym się w kierunku:
1. Marine Band de Luxe - około 150 PLN
2. Suzuki Promaster - około 150 PLN
Tutaj masz przykładowy sklep w którym kupisz jedno i drugie: http://www.bluesharp.pl/sklep#diatoniczne
Ale to w zależności od preferowanego stroju i stylu gry.

Pozdrawiam

Medium
_________________