Autor |
|
 |
wisla1251 
|
Wysłany: 2009-01-06, 21:55 Hohner Marine Band C vs Hohner Big River Harp C
|
|
|
Jestem początkujący i mam harmonijke ale taką byle jaką i chce sobie kupić nową. Zastanawiam się między harmonijkami Marine Band (C) i Big River Harp (C). Co sądzicie o tych harmonijkach i którą byście mi radzili?
Pozdrawiam |
|
 |
|
|
 |
#Maciekdraheim 

Wiek: 34 Posty: 3604 Otrzymał 296 punkt(ów) Skąd: Ciechocinek
|
Wysłany: 2009-01-06, 22:48 Odp: Hohner Marine Band C vs Hohner Big River Harp C
|
|
|
Big River Harp, ma stroiki te same co Blues Harp, tylko jest na plastikowym korpusie. Ja mogę porównać Ci Marynkę z BH. Marynia ma ładniejsze wg mnie brzmienie, obie harmoszki grają bardzo łatwo, chociaż ja wolę MB. BH ma podobno lepiej zaimpregnowany korpus, ale w mojej Marynce problemów z drewnem nie mam żadnych. Chociaż Big River jest ok. 20zł tańszy i ma plastikowy korpus, który eliminuje wszelkie kłopoty z pęcznieniem. Jednak decyzja należy do Ciebie. |
_________________ Blues is nothing but a good man feeling bad, thinking about the woman he once was with. |
|
 |
|
 |
Pulatom 

Wiek: 33 Posty: 781 Otrzymał 72 punkt(ów) Skąd: Czerwona Woda
|
Wysłany: 2009-01-06, 22:50 Odp: Hohner Marine Band C vs Hohner Big River Harp C
|
|
|
Generalnie Marinka jest lżejsza w grze od BRH i ma IMHO lepsze, bardziej tradycyjne brzmienie, ale może sprawiać kłopoty z pęcznieniem i trudnoścą demontażu. Big River ma plastikowy korpus i jest skręcany na śruby, przez co jest mniej kłopotliwy w czyszczeniu itp., ogólnie wydaje mi się że będzie to lepszy wybór na początek. |
|
 |
|
 |
#Maciekdraheim 

Wiek: 34 Posty: 3604 Otrzymał 296 punkt(ów) Skąd: Ciechocinek
|
Wysłany: 2009-01-10, 23:24 Odp: Hohner Marine Band C vs Hohner Big River Harp C
|
|
|
Tutaj jest próbka grania na Marynce w C, kiedy udało mi się nagrać to na porządnym mikrofonie do grania akustycznego:
http://www.speedyshare.com/719690843.html |