Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
wisla1251 

Wiek: 27
Posty: 2
Skąd: Polska
Wysłany: 2009-01-06, 21:55    Hohner Marine Band C vs Hohner Big River Harp C

Jestem początkujący i mam harmonijke ale taką byle jaką i chce sobie kupić nową. Zastanawiam się między harmonijkami Marine Band (C) i Big River Harp (C). Co sądzicie o tych harmonijkach i którą byście mi radzili?

Pozdrawiam
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
#Maciekdraheim 


Wiek: 35
Posty: 3604
Otrzymał 296 punkt(ów)
Skąd: Ciechocinek
Wysłany: 2009-01-06, 22:48    Odp: Hohner Marine Band C vs Hohner Big River Harp C

Big River Harp, ma stroiki te same co Blues Harp, tylko jest na plastikowym korpusie. Ja mogę porównać Ci Marynkę z BH. Marynia ma ładniejsze wg mnie brzmienie, obie harmoszki grają bardzo łatwo, chociaż ja wolę MB. BH ma podobno lepiej zaimpregnowany korpus, ale w mojej Marynce problemów z drewnem nie mam żadnych. Chociaż Big River jest ok. 20zł tańszy i ma plastikowy korpus, który eliminuje wszelkie kłopoty z pęcznieniem. Jednak decyzja należy do Ciebie.
_________________
Blues is nothing but a good man feeling bad, thinking about the woman he once was with.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
Pulatom 


Wiek: 34
Posty: 781
Otrzymał 72 punkt(ów)
Skąd: Czerwona Woda
Wysłany: 2009-01-06, 22:50    Odp: Hohner Marine Band C vs Hohner Big River Harp C

Generalnie Marinka jest lżejsza w grze od BRH i ma IMHO lepsze, bardziej tradycyjne brzmienie, ale może sprawiać kłopoty z pęcznieniem i trudnoścą demontażu. Big River ma plastikowy korpus i jest skręcany na śruby, przez co jest mniej kłopotliwy w czyszczeniu itp., ogólnie wydaje mi się że będzie to lepszy wybór na początek.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
#Maciekdraheim 


Wiek: 35
Posty: 3604
Otrzymał 296 punkt(ów)
Skąd: Ciechocinek
Wysłany: 2009-01-10, 23:24    Odp: Hohner Marine Band C vs Hohner Big River Harp C