Autor |
|
 |
filipw8

|
Wysłany: 2010-09-12, 18:24 Granie ze słuchu i rozpisywanie - problem
|
|
|
Witam was! Gram na moim Silver Starze już od jakichś 4 miesięcy i mam problem. Otóż to, nie mam większego problemu z graniem ze słuchu, gorzej jest jednak ze spisywaniem melodii, chodzi mi o taby. Poprostu to jest tak, że kiedy gram to gram, a kiedy zabieram się za spisywanie, to poprostu... tak jakbym chwilowo zapomniał jak to leciało. |
_________________ Pozdrawiam
Filipw8 |
|
 |
|
|
 |
Rafcio31 
Wiek: 33 Posty: 17 Otrzymał 3 punkt(ów) Skąd: Ząbkowice Śląskie
|
Wysłany: 2010-09-15, 09:53 Odp: Granie ze słuchu i rozpisywanie - problem
|
|
|
Cześć. Ja osobiście gram na Harmoszce (Marine Band-Hohner) od 8 miesięcy, i powiem ci że z początku też miałem z tym podobny problem. Teraz jest już lepiej. tyle o mnie... Jeżeli chodzi o ciebie, to moja taka rada że może sprubuj nagrywać to co grasz, i wtedy będzie ci łatwiej przelać to na papier. (Ja tak kiedyś robilem) i pomogło. |
|
 |
|
 |
filipw8

|
Wysłany: 2010-09-17, 10:51 Odp: Granie ze słuchu i rozpisywanie - problem
|
|
|
Aha! Bardzo Ci dziękuje... że też sam na to nie wpadłem, heh... pozdrawiam. |
_________________ Pozdrawiam
Filipw8 |
|
 |
|
 |
sebach 
|
Wysłany: 2010-09-18, 13:20 Odp: Granie ze słuchu i rozpisywanie - problem
|
|
|
mnie pomaga powtórzenie melodi w myslach, albo zanucenie jej, albo przy prostszych rzeczach wystarczy mi zlokalizowac pierwszy dzwięk, a dalej juz wiem po brzmieniu interwałów, a jak sie gdzies zatne na chwile, zawsze mozna wrócic do zanucenia
pozdrawiam. |
|
 |
|
 |
aansaa 

|
Wysłany: 2010-09-18, 14:48 Odp: Granie ze słuchu i rozpisywanie - problem
|
|
|
Zamiast zapisywać tabami to polecam dźwiękami Wiele pomaga, a niewiele większy wysiłek