Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
ambak 


Wiek: 29
Posty: 39
Otrzymał 3 punkt(ów)
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 2011-02-05, 19:48    Odp: Witam gorąco!

Witam.
Przyznam szczerze, że dopiero teraz zauważyłem ten post.
To teraz tak ogólnie o mnie. Na imię mam Andrzej i jestem obecnie uczniem jednego z liceów w moim mieście - Jaworznie. Harmonijką zainteresowałem się będąc uczniem gimnazjum, a wszystko zaczęło się od żartu... Powiedziałem koledze, że jak on zagra na gitarze "La cancion del mariachi" to ja nauczę się grać na harmonijce. No i on się nauczył, a ja musiałem się zainteresować tym jakże wspaniałym instrumentem, który pochłonął mnie. I tak od czerwca 2010 jestem szczęśliwym posiadaczem Hohnera Special 20 C. Nauka idzie mi zadowalająco. Zaczynam bawić się nią i myślę, że najwyższy czas na podciągi.
Oprócz grania na harmonijce jestem członkiem Liturgicznej Służby Ołtarza, trenuję karate kyokushin, w sezonie letnim biegam, a zimowym jeżdżę na łyżwach i interesuje się inżynierią budownictwa z czym chciałbym się związać zawodowo.
Pozdrawiam i do... spisania i zobaczenia, gdzieś na forum lub jakichś warsztatach.
_________________
"Prawdziwymi zwycięzcami są ci, którzy zwyciężają w walkach życia codziennego." - Masutatsu Oyama - twórca Karate Kyokushin

Pozdrawiam, Andrzej.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
Herbatka 


Posty: 7
Wysłany: 2011-02-05, 21:06    Odp: Witam gorąco!

O, dopiero zauważyłem temacik :)