Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
Zamieszkaly 


Wiek: 32
Posty: 698
Otrzymał 86 punkt(ów)
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-07-27, 11:15    White Chocolate Trio - Seven Nation Army (music video)

Witam,

Dziś chciałbym przedstawić nasz pierwszy videoclip.

Komentarze oraz krytyka mile widziane.
Miłego oglądania:




Zapraszam również na naszą ryjoksiążkę:
www.facebook.com/whitechocolatetrio


Pozdrawiam

Mieszko Służewski
_________________
https://www.facebook.com/brodatedzwieki
https://www.youtube.com/c/brodatedzwieki
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 2 punkt(ów):
Lizur97, #Medium
Magic_Mike 


Wiek: 32
Posty: 55
Otrzymał 5 punkt(ów)
Skąd: Rzeszów/Tarnów
Wysłany: 2013-07-27, 17:59    Odp: White Chocolate Trio - Seven Nation Army (music video)

Jeśli chodzi o teledysk to jak dla mnie słaby. Nie znam się na kręceniu teledysków, ale oglądając go nudziłem się. Monotonny, nudny, zero fabuły, tylko ściana w tle osoby grającej lub śpiewającej. Jakość może być.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
Rogalski.Arek 


Wiek: 48
Posty: 302
Otrzymał 11 punkt(ów)
Skąd: Kielce
Wysłany: 2013-07-28, 21:11    Odp: White Chocolate Trio - Seven Nation Army (music video)

Przy braku akcji w telebłysku trzeba by nadrobić jakimiś fajnymi ujęciami z mocną ostrością. W tej chwili ma tą opcję wiele lustrzanek. Pomyślcie nad tym a zrobi się ciekawy klimacik - oczywiście potrzebny jeszcze rozsądny operator takiego aparatu :D . Muza jak najbardziej fajna ;)
Pozdro
_________________
Moja strona foto niezwiązana z harmonijką
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
laik 

Posty: 203
Otrzymał 3 punkt(ów)
Wysłany: 2013-07-31, 17:50    Odp: White Chocolate Trio - Seven Nation Army (music video)