Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
Nebelwerfer 


Posty: 8
Skąd: Delta Trzech Cesarzy
Wysłany: 2010-11-26, 21:03    Szanty z zacnym przesłaniem

Witajcie.

Chciałem Was zapytać, czy znacie jakieś ciekawe szanty z przesłaniem. Mam na myśli utwory nie mówiące o stopniach Beauforta i piciu w portach, ale [u]melancholijne choć nie pozbawione energii[/u] tytuły. Żeby nadawały się "za kółko" w nocnych trasach.

Coś pomiędzy Panią McGrath a Hiszpańskimi dziewczynami.

Będę wdzięczny za zacne propozycje, bo w temacie szant jestem zielony.
:papa: Pozdrowienia!
_________________
Sometimes we make money, sometimes I don't know
Thirteen days with five to go...
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
#minigunmen 


Wiek: 36
Posty: 2769
Otrzymał 127 punkt(ów)
Skąd: Kat, Ośw, Krak
Wysłany: 2010-11-26, 21:14    Odp: Szanty z zacnym przesłaniem

Banana Boat - requiem dla nieznajomych przyjaciół z bieszczadów

a tak to nie wiem....

EKT gdynia - gdzie ta keja... tylko tam przesłanie jest między wierszami
_________________
Naprawiam harmonijki! Reguluję pod overbending!- kontakt - PW albo GG albo mail. Paweł Pilnik Pilecki.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
Zamieszkaly 


Wiek: 32
Posty: 698
Otrzymał 86 punkt(ów)
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-11-26, 21:40    Odp: Szanty z zacnym przesłaniem

Sam grałem szanty przez jakieś 4 lata. Z pewnością "Johny come down to Hilo".
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
#Felix 


Posty: 1596
Otrzymał 123 punkt(ów)
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2010-11-27, 00:06    Odp: Szanty z zacnym przesłaniem

Trafiłeś kolego w moje upodobania! :)

Uprawiając czynnie żeglarstwo morskie, b. często uczestniczę w szantowiskach typu festiwale, koncerty granie w kubryku, czy też przy ognisku.Wierz mi, jest tego multum utworów, a z przesłaniem no też dużo.Niedawno zakonczył się Festiwal "Tratwa" w Chorzowie.