Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
TheVortex

Posty: 3
Wysłany: 2014-04-05, 13:00    Rozkład dźwięków na chińskiej harmonijce firmy Parrot

Witam wszystkich. :)
Posiadam harmonikę tremolo, odkryłem że to właśnie tremolo dzięki informacją z tego forum.
Harmonijka jest firmy Parrot produkcji chińskiej, ma 24 kanały w dwóch rzędach. Używając stroika gitarowego ale w trybie chromatycznym najniższy dźwięk na wydechu wykrywa mi G a na wdechu D. I tu pojawia się moje pytanie: Jak ustalić resztę dźwięków? Niestety nie znam się na teorii muzyki ponad to czytałem że niektóre tremola mając melodyczny rozkład dźwięków więc nie wiem co zrobić dalej. No i nie jestem pewien czy sam stroik wykrył te dźwięki poprawie.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
#minigunmen 


Wiek: 36
Posty: 2769
Otrzymał 127 punkt(ów)
Skąd: Kat, Ośw, Krak
Wysłany: 2014-04-05, 15:02    Odp: Rozkład dźwięków na chińskiej harmonijce firmy Parrot

Witamy na forum!


Podejrzewam, że masz taki rozkład dźwięków jak u góry.
Sprawdź resztę, jeśli się będzie zgadzać to jesteśmy w domu.
_________________
Naprawiam harmonijki! Reguluję pod overbending!- kontakt - PW albo GG albo mail. Paweł Pilnik Pilecki.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 punkt(ów):
TheVortex
TheVortex

Posty: 3
Wysłany: 2014-04-05, 15:37    Odp: Rozkład dźwięków na chińskiej harmonijce firmy Parrot