Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
Gargamel 


Wiek: 46
Posty: 3
Wysłany: 2020-01-16, 17:10    [Rada] Nowy na forum

Witam wszystkich forumowiczów :) Jako że jestem tu nowy,wypada się przywitać :) Witam serdecznie :) Mam male pytanie,przede wszystkim do bardziej doświadczonych harmonijkarzy...Pytanie pewnie padało już na forum,ale mi chodzi o to,od czego tak naprawdę zacząć naukę gry na harmonijce...Jestem kompletnym laikiem w tym temacie,ale chciałbym się nauczyć jakoś tam w miarę grać na harmonijce...Zupełnie nie wiem co mnie naszło...Tak po prostu...Łup i już...Mam Hohnera Golden Melody,ponoć dobra do nauki...Tylko nie wiem od czego zacząć...Od nauki czego?...Poprawnego dmuchania w harmonijkę? Czy może poprawnego oddychania ( ponoć też bardzo ważne )...Czy szukania poprawnego wydobywania dźwięków...Pytanie dla Was głupie,dla mnie bardzo ważne...Dodam że mam już ponad czterdzieści lat i z nauką już nie jest tak jak być powinno w tym wieku ;) Biję się z myślami czy nie dać sobie spokoju z tym wszystkim...Dziękuję ślicznie wszystkim którzy dadzą jakąś radę :) Pozdrawiam :) ps.Jesli napisałem w złym dziale,przepraszam Administrację i prosze o przeniesienie :)
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
mnmlista_pl
[Usunięty]

Wysłany: 2020-01-16, 18:26    Odp: [Rada] Nowy na forum

Hej,

Polecam naukę z Brodatymi Dźwiękami, wszystko znajdziesz na YouTube

Jego kanał to:

https://www.youtube.com/c...JLT-tdPZMVLtUlQ

I warto jeśli finanse Ci pozwalają wspierać jego działania bo chłop dużo wysiłku w nie wkłada.

Pozdrawiam
Tomek

P.S. Ja sam zacząłem kilka miesięcy temu właśnie z nim i książką (z książką mniej)
 
 
Gargamel 


Wiek: 46
Posty: 3
Wysłany: 2020-01-16, 19:51    Odp: [Rada] Nowy na forum