Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
amigowiec

Posty: 5
Wysłany: 2011-08-13, 07:04    Program Harmonica C-Dur oraz stronka z TABami

Witam Wszystkich!

Na wstępie napiszę, że jestem początkującym grajkiem. Posiadam harmonijkę C-Dur.
Jakiś czas temu szukałem programu za pomocą którego mógłbym zagrać już gotowe TABy, które są dostępne w internecie.
Niestety takiego programu nie znalazłem więc napisałem bardzo prosty programik Harmonica.
Jeżeli miałby ktoś ochotę potestować program to serdecznie zapraszam.
Dodam, że jestem też początkującym programistą a sampelki pochodzą z harmonijki ustnej C-dur, którą kupiłem po promocyjnej cenie w LIDLu. :)
Na mojej stronce znajdują się też TABy na których można potestować program.

Pozdrawiam.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
wojownik266 


Wiek: 49
Posty: 218
Otrzymał 8 punkt(ów)
Skąd: Biały Bór
Wysłany: 2011-08-13, 10:26    Odp: Program Harmonica C-Dur oraz stronka z TABami

Bardzo bardzo ciekawy programik. Mozesz uchylić rąbka tajemnicy i powiedzieć w jakim języku i kompilatorze ten programik został napisany?
_________________
Kto nie walczy nie zwycięży. Kto nie zwycięży jest pokonany.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
Gladias 


Wiek: 28
Posty: 349
Otrzymał 12 punkt(ów)
Skąd: Nysa/Warszawa
Wysłany: 2011-08-13, 10:41    Odp: Program Harmonica C-Dur oraz stronka z TABami

Program bardzo ciekawy:D Tylko niedopracowany.

Są małe problemy z kanałem 2 na zassaniu i zadęciu. Gdy harmonijka ma wydać (2) to wyraźnie słychać (2'). Na zadęciu kanał drugi nie stroi.

Szkoda, że nie ma podciągów, overów i zmiany tonacji.

Jeżeli kiedyś napiszesz podobny program, który bedzie zawierał to wszystko co wymieniłem powyżej oraz nie będzie miał fałszywych dzwięków to napewno będe go często używał:D

Pozdrawiam

Gladias
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
#Medium 


Wiek: 52
Posty: 1693
Otrzymał 209 punkt(ów)
Skąd: Ełk