Autor |
|
 |
nowy88 
|
Wysłany: 2016-12-09, 00:21 [Problem] Złapanie rytmu (Chyba tak to sie nazywa)
|
|
|
Witam jestem początkujący jak chodzi o harmoszkę to proszę o wyrozumiałość. Pomogliście już nie raz więc mam nadzieję, że teraz też pomożecie. Jak uczyłem się grać to z początku były problemy, z trafieniem w kanał czy nawilżanie ust, ale już to opanowałem wszystko przyszło samo, z czasem. Co do mojej nauki to niby przerabiałem tam jakieś podstawy/ kursy co do grania bo nigdy nie grałem na żadnym instrumencie i jakieś takie obawy miałem co z czym się je. Ale na moim przykładzie jednak to nie zdało egzaminu. Wziąłem na warsztat utwór Kancelarya - Zabiorę Cię sam utwór znałem mniej więcej wiedziałem jak leci. Jak dla mnie trafiłem w to co potrzebowałem na początek. Fakt opanowanie tego do perfekcji zajęło mi dobre kilka dni grania przez całe dnie, ale nauczyłem się podstaw i wiem że potrafię grac na harmoszce. No to teraz przydałoby się nauczyć czegoś nowego, ale również prostego i przede wszystkim w miarę wolnego. Padło na Turobo- Jaki był ten dzień utwór również jest mi znany nawet całkiem dobrze opanowanie go to już była kwesta chwili i spoko sobie gram. Przeglądałem różne taby i trafiłem na hymn UE i już z miejsca to grałem. Niby takie pierdoły, ale jak na początek to jestem zadowolony. No i teraz od dłuższego czasu szukam nowego utworu na warsztat, no ale jest z tym problem i to nie mały. Jak by to powiedzieć nie bardzo mnie interesują kolędy itp. Przeszukałem całe forum i znalazłem kilka utworów których chętnie bym się nauczył. Ale problem polega na tym że jakoś nie umiem załapać rytmu. A specjalnie szukałem takich rzeczy, które w miarę znam. Np Evanescence - My Immortal albo jakiś utwór perfekt-u są powolne i praktycznie każdy, to zna. Są całe utwory na YT do tego są na forum taby, ale jakoś nie wychodzi. Próbuję na wszystkie możliwe sposoby, ale moje dźwięki w ogóle nie są podobne do tego co "leci w tle" nawet z tekstem się nie zgadzają. Jakoś wszystko sły