Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
Marik

Posty: 3
Wysłany: 2011-04-19, 11:57    [Problem] Szukam jak najwytrzymalszej harmonijki

Witam serdecznie, jestem muzykiem z wykształcenia, gram na pianinie i gitarze. Ostatnio w zespole w którym gram padł pomysł by wrzucić do nowych kawałków harmonijkę. Nie ma w okolicy nikogo kto by grał na tym instrumencie więc doszedłem do wniosku, że sam się nauczę :) Wczoraj do 2.00 siedziałem i czytałem tematy zawarte na forum, rozjaśniło mi to sytuację dosyć konkretnie jednak nadal borykam się z pewnymi pytaniami bez odpowiedzi.
Hohner special 20, właściwie to już zdecydowany szukam gdzie można kupić taką w tonacji C i nigdzie nie ma. No to dalej Suzuki harpmaster, dobre recenzję ale ma strój równomiernie temperowany który ponoć kiepsko brzmi przy grze akordami jako, że zamierzam grać głównie akordami (o ile starczy samozaparcia do nauki) to raczej odpada ten model. Marine band Deluxe, tu super ale pojawiły się opinie, że jednak ta impregnacja drewna jest mocno średnia. Nie wiem czy to ma znaczenie ale mam spore problemy zdrowotne, między innymi z układem pokarmowym. Duża nadkwasota i.t.p., pot mam taki, że struny w gitarze po tygodniu są czarne i nie stroją w progach. Domyślam się, że moja ślina również jest toksyczna i nie wiem jak drewno na to zareaguje. Jest jeszcze Hohner 150th Anniversary ale przeczytałem, że ponoć nie wart swojej ceny.
Budżet, chciałem się zmieścić w 150zł ale nie jest to twardy limit.

Jeszcze raz przepraszam za kolejny temat o harmonijce dla początkującego których to wszyscy macie już po dziurki w nosie (znam to z for gitarowych na których się udzielam)

Pozdrawiam
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
#Medium 


Wiek: 52
Posty: 1693
Otrzymał 209 punkt(ów)
Skąd: Ełk
Wysłany: 2011-04-19, 12:11    Odp: [Problem] Szukam jak najwytrzymalszej harmonijki