Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
szok808 

Posty: 0
Skąd: Urszulin\Lublin
Wysłany: 2011-06-17, 22:14    Poszukuje nauczyciela gry na harmonijce.

Witam. Chciałbym zacząc przygode z harmonijka ustna, zacząłem cwiczyc w domu, ale widze że przydała by mi sie osoba która pokazała cy mi co nieco i oceniła moja prace. Najlepiej jesli bedzie to osoba z okolic Lublina. Jako, że jeszcze jestem uczniem opłata za nauke bedzie tylko symboliczna ale mam nadzieje, że moze jakis milosnik zechce mi pomóc. prosze o kontakt marcin.szokalczyk@gmail.com
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
Bolverk 

Wiek: 41
Posty: 15
Otrzymał 1 punkt(ów)
Skąd: Nowe Miasto Lub.
Wysłany: 2011-06-17, 22:35    Odp: Poszukuje nauczyciela gry na harmonijce.

Powiem tak ja także pomimo moich 28 lat także zacząłem swoją naukę na harmonijce nie tak dawno. Ale to o co prosisz jest moim zdaniem mijające się z jakąkolwiek chęcią nauki gry na harmonijce. Nie chcę Cię zniechęcać harmonijka to świetny instrument ale nauczyć się gry na niej musisz się samemu. Zasoby internetu są bogate, jest wiele kursów, książek, programów. Może tu przybliżę z jakich ja korzystam, jako że uczę się podciągów korzystam z Bendometer, APtuner, AnvilStudio(darmowy program do tworzenia muzyki, żeby usłyszeć dźwięki jakie mam wydobyć jest idealny). Poza tym szukaj, szukaj, szukaj. Jest tego dużo, oj bardzo dużo, życia nie starczy żeby wszytko przeczytać i obejrzeć:)
_________________
Uczmy się gry na harmonijce ustnej. To jest świetny instrument do każdego rodzaju muzyki.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
Rogalski.Arek 


Wiek: 48
Posty: 302
Otrzymał 11 punkt(ów)
Skąd: Kielce
Wysłany: 2011-06-21, 10:34    Odp: Poszukuje nauczyciela gry na harmonijce.