Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
Olek 

Wiek: 32
Posty: 10
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-04-23, 19:31    [Pytanie] Kupowanie harmoniki w sklepie muzycznym.

Witajcie, jestem nowy na forum i to jest mój pierwszy post :) .
Chciałem zapytać o "zasady" kupowania harmonijek w sklepach muzycznych.

Mam jedną harmonijkę, Hohner Marine Band C . Jestem bardzo zadowolony i z modelu. i z firmy, która mi ją przysłała (zamawiałem w Internecie). Gdy kupowałem moją pierwszą harmonijkę, to wybierałem właściwe tylko na podstawie opinii w Internecie, tekstach w książkach (jestem harmonijkarzem - samoukiem), no i mój ulubiony wykonawca, dzięki któremu zdecydowałem się wziąć harmonijkę do reki, czyli Bruce Springsteen, zazwyczaj również gra na Hohnerze Marine Band.
Teraz jestem zainteresowany nowym instrumentem, umiem już coś niecoś poimprowizować i chciałbym nową harmonijkę sprawdzić przed kupnem. A więc do sedna:

Czy jest sens prosić obsługę sklepu, aby dała mi zagrać na jakiejś harmonijce, czy muszę kupować w ciemno i testować nowe modele w domu? Jak dotąd byłem w jednym sklepie i odmówiono mi możliwości przetestowania harmonijki przed kupnem, więc w końcu nie doszło do transakcji ;) . Jeśli ktoś zna jakiś dobry sklep z harmonijkami w Warszawie, to bardzo o tym wspomnieć gdzieś poniżej. Sklep, o którym mówiłem kilka zdań wcześniej, znajduje się w pasażu handlowym na stacji metra Centrum.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
Govean 


Wiek: 38
Posty: 214
Otrzymał 3 punkt(ów)
Skąd: Katowice
Wysłany: 2007-04-23, 20:00    Odp: [Pytanie] Kupowanie harmoniki w sklepie muzycznym.

Poczytaj to: http://www.harmoszka.com/...ghlight=mieszek
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
#Maciekdraheim 


Wiek: 35
Posty: 3604
Otrzymał 296 punkt(ów)
Skąd: Ciechocinek
Wysłany: 2007-04-23, 20:08    Odp: [Pytanie] Kupowanie harmoniki w sklepie muzycznym.