Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
max 

Wiek: 32
Posty: 15
Skąd: Skoczów
Wysłany: 2007-12-21, 22:13    Którą wybrać?

Witam. Jestem początkującym i chciałbym kupić swoja pierwszą harmonijkę. Znalazłem niedawno w internecie model hohner traveller i jestem ciekaw czy będzie dobra do nauki gry. A może nie różni sie wytrzymałością i jakością od polecanych na tym forum silver stara lub blues banda? Z góry dziękuję za odpowiedź. pozd :)
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
#Maciekdraheim 


Wiek: 35
Posty: 3604
Otrzymał 296 punkt(ów)
Skąd: Ciechocinek
Wysłany: 2007-12-21, 22:24    Odp: Którą wybrać?

max napisał/a:
polecanych na tym forum silver stara lub blues banda


Na pewno czytałeś TO forum? Silverka i Blues Band to średnie harpy, szczególnie do nauki. a Traveller z wyglądu przypomina mi Silverkę, tylko z innym grawerunkiem. Więcej jednak o niej napisać nie mogę.
_________________
Blues is nothing but a good man feeling bad, thinking about the woman he once was with.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
SZCZYPIOR 


Wiek: 31
Posty: 830
Otrzymał 24 punkt(ów)
Skąd: Mosina
Wysłany: 2007-12-21, 23:50    Odp: Którą wybrać?

ojj na tym forum CHYBA jedyną osobą która ubóstwia SilverStar jest Sieja1234 :P
_________________

Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
binek 


Wiek: 32
Posty: 268
Otrzymał 11 punkt(ów)
Skąd: Radom
Wysłany: 2007-12-22, 00:52    Odp: Którą wybrać?

Silver i BB wydają mi się najgorszymi z markowych harmonijek co wcale nie jest równoznaczne z tym że są złe. Na temattravellera nie moge sie wypowiedzieć ale na SS można się nauczyć. Ja się na nim nauczyłem podciagu i overblow. Jeżeli nie masz funduszy to możesz ją kupić ale jest ogromna róznica między SS a harmonijkami od 70zł w górę. Na poczatek polecam Special 20 zresztą nie tylko ja... temat na forum był już często wałkowany ;) .
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
Sieja1234 


Wiek: 32