Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
Biluś 

Posty: 6
Skąd: Szkocja
Wysłany: 2020-06-23, 22:26    Pierwszy wzmacniacz do 500zł

Witam serdecznie :)

Jestem początkującym amatorem harmonijki oraz bluesowych klimatów i rozważam zakup swojego pierwszego wzmacniacza do harmonijki, stricte dla efektu brzmienia chicagowskiego lecz wyłącznie do warunków ćwiczeń domowych więc raczej nie zbyt wielkiej mocy. Budżet który bym chciał na to przeznaczyć, to mn.w. 500zł. Biorę pod uwagę sprzęt zarówno nowy jaki i używany ale nie chciałbym bawić się jakimiś przeróbkami, ponieważ kompletnie się na tym nie znam. Byłby to w ogóle mój pierwszy wzmacniacz i sprzęt tego typu. Póki co miałbym do tego wzmacniacza mikrofon Shure 520DX
Przeczytałem nieco treści tego oraz innego forum i z tego co wyczytałem, to polecacie wzmacniacze lampowe więc chiałbym zapytać czy warto kupić wzmacniacz Harley Benton TUBE5 i używać go bez żadnych przeróbek, który mieściłby się w założonym przeze mnie budżecie?
https://www.thomann.de/gb...5_celestion.htm
Czy jednak jest jakiś inny sprzęt bardziej godny polecenia? Czy może lepiej coś małego, używanego z Fenedera? Czy może nawet jakiś tranzystor dla amatora na początek?

Serdeczne dzięki za wszelkie pomocne odpowiedzi.
Pozdrawiam
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
+adamg53

Posty: 1149
Otrzymał 82 punkt(ów)
Wysłany: 2020-06-24, 17:16    Odp: Pierwszy wzmacniacz do 500zł

Wzmacniacz jest znany wśród harmonijkarzy, podobno po wymianie głośnika na jensen P8R całkiem dobrze brzmi. Tu link do testu mikrofonów na nim nagranego przez B. Łęczyckiego z głośnikiem jensen https://www.youtube.com/watch?v=pKAXKtD-aTE
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 punkt(ów):
Biluś
Biluś 

Posty: 6
Skąd: Szkocja
Wysłany: 2020-06-24, 18:43    Odp: Pierwszy wzmacniacz do 500zł

adamg53 napisał/a: