Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
alien97pl 

Wiek: 26
Posty: 24
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2017-01-16, 21:12    Czy wymienić SUZUKI HarpMaster na Special20?

Witam.Jestem nowy na forum jak i początkującym w grzy na tym instrumencie.
Gram od około tygodnia na Suzuki HarpMaster w tonacji C.Nauczyłem się grać Ode do radości,piratów z karaibów,muzyke z władcy pierścienia,rivers flow in you,oraz rivers of babylon.
Problem w tym,że ta harmonijka wydaje się być nie najlepsza do zwykłych akordów.Taką informację również znalazłem w sieci.Chciałem się nauczyć tych dobrze zapewne wszystkim znanych kawałków w wykonaniu Buddy Grene:
https://www.youtube.com/watch?v=zoauBe465qQ

Niestety moja obecna harmoszka za żadne skarby nie chce brzmieć tak jak nawet na tym filmie.Jest jak by zbyt brzęcząca.
Czy wymiana na Special 20 ma sens?
Pozdrawiam wszystkich grających ! :)
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
#minigunmen 


Wiek: 36
Posty: 2769
Otrzymał 127 punkt(ów)
Skąd: Kat, Ośw, Krak
Wysłany: 2017-01-17, 14:02    Odp: Czy wymienić SUZUKI HarpMaster na Special20?

Wymiana ale na zasadzie że się z kimś wymienisz a nie, że wymienisz w sklepie moim zdaniem ma sens :) Bo tego się raczej nie oddaje do sklepu, to tak jakbyś chciał wymienić szczoteczkę do zębów :) Ale pewnie nie musiałem Ci tego tłumaczyć.
_________________
Naprawiam harmonijki! Reguluję pod overbending!- kontakt - PW albo GG albo mail. Paweł Pilnik Pilecki.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
alien97pl 

Wiek: 26
Posty: 24
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2017-01-17, 15:04    Odp: Czy wymienić SUZUKI HarpMaster na Special20?

ahha Nie o to chodziło.Suzuki pojawiła się już na forumowym dziale handel za 20 zł mniej niż kupiłem.Kupię nową Special 20. :D właśnie wyobraziłem sobie twarz sprzedawcy jak ktoś przychodzi wymienić szczoteczkę do zębów :D
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
alien97pl 

Wiek: 26
Posty: 24