Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
nowy88 

Posty: 48
Skąd: Żory
Wysłany: 2016-12-02, 22:44    [Pytanie] Nawilżenie ust

Witam jestem początkujący i czasem mam problem, z przesunięciem harmoszki po ustach, a nie chce się tak oblizywać i ślinić :) . Co powiecie na to, aby usta lekko nawilżyć jakimś kremem albo taka pomadką na zimę. Zauważyłem jak usta mam bardziej takie nawilżone, to jest mi łatwiej przesunąć i trafić w kanał co powiecie na takie rozwiązanie? Zakładam jednak, że nie jest to dobra metoda.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
Venti 


Wiek: 28
Posty: 43
Otrzymał 3 punkt(ów)
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 2016-12-02, 23:07    Odp: [Pytanie] Nawilżenie ust

Rozwiązanie może i pomysłowe, ale całkowicie zbędne. Po dłuższych ćwiczeniach będziesz w stanie "się tak oblizywać i ślinić" w ilości optymalnej, nie zapluwając kanałów, ale jednocześnie lekko śliniąc pokrywy. Jeżeli te środki ułatwią ci grę na początku, to jak najbardziej nie ma przeciwwskazań. Z harmonijką jest jak z ustawą Wilczka - co nie jest zabronione, jest dozwolone. A zabronione jest tylko nieużywanie przepony.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
nowy88 

Posty: 48
Skąd: Żory
Wysłany: 2016-12-03, 12:45    Odp: [Pytanie] Nawilżenie ust

Przeponę umiem używać bo się nie duszę i nie sapie podczas grania.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
mikip11 

Posty: 30
Skąd: Komorniki
Wysłany: 2018-05-20, 18:55    Odp: [Pytanie] Nawilżenie ust

Polecam płyn do płukania ust przed graniem :D
Mówię tutaj całkowicie poważnie, problem leży po stronie śliny ale nie tej co jest na ustach tylko tej co zasycha na harmonijce :harp:
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
#Felix 


Posty: 1596
Otrzymał 123 punkt(ów)
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2018-05-21, 20:10    Odp: [Pytanie] Nawilżenie ust

Jedno jest pewne, nie pij przed graniem na scenie piwa.