Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
xenaxsio12

Posty: 6
Wysłany: 2015-05-27, 11:14    Sposób grania na harmonijce!

Cześć!

Jestem początkującym i chciałbym spytać o sposób grania z językiem zwiniętym w rurkę. Wychodzi mi dobrze ten sposób, dobrze mi się tak gra (poczytałem o tym sposobie na jakiejś stronce i się tylko go nauczyłem). Pytanie brzmi - co o nim sądzicie? co z technikami typu bending itd? Jakieś porady? Suegestie?
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
#Medium 


Wiek: 52
Posty: 1693
Otrzymał 209 punkt(ów)
Skąd: Ełk
Wysłany: 2015-05-27, 11:53    Odp: Sposób grania na harmonijce!

Wyraźnie ci odpowiedziano w Twoim temacie: http://forum.harmoszka.co...t8495.htm#66080

Hobbit napisał/a:
(...) Co do technik układania języka w rurkę. Jako że jesteś na początku nauki proponuję Ci z niej od razu zrezygnować. Lepiej naucz się normalnego układu ust i języka. Żaden z nauczycieli z którymi się spotkałem, ani żaden z harmonijkarzy prowadzących swoje kanały na YouTube z lekcjami nie uczą takiej techniki grania. Jest ona kłopotliwa i może przeszkadzać w wykonywaniu innych technik, np bending, tongueblocking. (...)


Zrozum, języka i wszystkiego co wewnątrz jamy ustnej będziesz potrzebował do innych technik. Jak najszybciej naucz się oddychania przeponowego i wydobywania dźwięków za pomocą przepony. Nie będziesz wtedy potrzebował tego niewłaściwego układu języka.

Ja rozumiem, że na forum jest dużo informacji. Rozumiem, że czujesz się wyjątkowy i chcesz by na Twoje pytanie odpowiadano, ale uwierz mi, że wszyscy przechodzi przez to samo i wszystkie Twoje problemy zostały już opisane i wyjaśnione. Jeżeli ktoś napisze Ci coś, co mija się z prawdą natychmiast uzyskasz sprostowanie.

Pozdrawiam

Medium
_________________