Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
alien1987

Posty: 5
Wysłany: 2014-02-25, 22:20    Hohner Traveller, Hohner Silver Star, Hohner Blues Band

Witam Was. Wiem że już sporo takich tematów jest typu jaką pierwsza itp i tez większość przeczytałem. Jestem zupełnym laikiem i chcę kupić Harmonijkę która powoli mi zagrać jakieś początkowe melodie, czy chociażby pozwolić się przekonać że jednak będę grał na takim instrumencie i po nauczeniu podstaw przejście na godny grania model.

Czy do sprawdzenia swoich sił i nauki podstaw, któryś z trzech modeli będzie ok w tonacji C :
Hohner Traveller, Hohner Silver Star, Hohner Blues Band
Z góry dziękuję za pomoc.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
#Medium 


Wiek: 52
Posty: 1693
Otrzymał 209 punkt(ów)
Skąd: Ełk
Wysłany: 2014-02-25, 23:07    Odp: Hohner Traveller, Hohner Silver Star, Hohner Blues Band

To wszystko harmonijki(?) jednej i dosyć niskiej klasy:
http://forum.harmoszka.co...ilvera-vt10.htm
http://forum.harmoszka.co...knie-vt7122.htm

Grając na takim sprzęcie nabędziesz złych nawyków. Najważniejszym i najtrudniejszym do pozbycia się będzie gra siłowa, co odbije się na graniu w ogóle. Jak przeczytasz te tematy dowiesz się, że takich harmonijek nie polecamy i odradzamy. Harmonijkę (a nie wyrób harmonijkopodobny kupisz dopiero za 90 PLN i więcej.

Pozdrawiam

Medium
_________________
Są dwa piękna: piękno radości i piękno smutku. Wy ludzie Zachodu, wolicie pierwsze – my drugie. Bowiem piękno radości trwa nie dłużej niż lot motyla. A piękno smutku jest twardsze niż kamień.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
alien1987

Posty: 5
Wysłany: 2014-02-25, 23:17    Odp: Hohner Traveller, Hohner Silver Star, Hohner Blues Band