Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
Amator86

Posty: 4
Wysłany: 2013-12-14, 16:23    Hohner Alabama Blues, czy warto?

Witam, jestem nowy na forum. Chodzi mi o ten model Harmonijki, utworzyłem nowy temat ponieważ odpowiedzi na inne posty są przestarzałe. Tak więc, jestem totalnym amatorem, gram na kilku instrumentach, i chciałem zacząć przygodę z harmonijką ustną.
Przeglądałem forum, pod kontem Harmonijek dla początkujących, i Czy Alabama Blues to dobry wybór, wiem że to jest idealnie to samo co Big River Harp. Z początku miałem na uwadze takie modele jak Blues Band, Silver Star, czy nawet Hohner Happy Red, ale widziałem negatywne opinie na ich temat.

Pozdrawiam Wojtek
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
Lizur97 


Wiek: 26
Posty: 139
Otrzymał 14 punkt(ów)
Skąd: woj. Opolskie
Wysłany: 2013-12-15, 16:16    Odp: Hohner Alabama Blues, czy warto?

Witaj,
moim skromnym zdaniem nie warto. Dołożysz 30 zł i będziesz miał przyzwoitą harmoszkę, która powinna dłużej posłużyć niż Alabama Blues :]

http://www.bluesharp.pl/sklep#diatoniczne - profesjonalny sklep z harmonijkami, tutaj każda jest dobra, od wyboru do koloru :D
_________________
"Wszystko prostsze gdy się śpiewa i gra.."
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
Amator86

Posty: 4
Wysłany: 2013-12-16, 16:07    Odp: Hohner Alabama Blues, czy warto?

rozumiem, tak więc Hohner Special 20, lub Hohner Pro Harp MS, a mam pytanie, czym się różnią harmonijki które mają takie same parametry techniczne, techniką strojenia, bo wielkością to wiem ?
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
#Maciekdraheim 


Wiek: 35
Posty: 3604
Otrzymał 296 punkt(ów)
Skąd: Ciechocinek
Wysłany: 2013-12-16, 18:43    Odp: Hohner Alabama Blues, czy warto?