Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
cjsimon 


Posty: 162
Otrzymał 14 punkt(ów)
Skąd: Londyn/UK
Wysłany: 2013-07-08, 15:36    SE Electronics X1 Bundle

Witam,

chcialbym nagrywac akustycznie, cos w stylu Christelle Berthon.
Myslicie, ze taki zestaw sie nada:

http://www.ebay.co.uk/itm...d=p5197.c0.m619

Poza tym chcialem sie zapytac (bo w kwestii mikrofonow i urzadzen audio jestem calkiem zielony :razz: ) czy taki mikrofon moge bezposrednio podlaczyc do komputera? Bo cos wyczytalem, ze jeszcze musze jakis adapter dokupic.

Pozdrawiam
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
#Medium 


Wiek: 52
Posty: 1693
Otrzymał 209 punkt(ów)
Skąd: Ełk
Wysłany: 2013-07-08, 20:25    Odp: SE Electronics X1 Bundle

Do nagrań akustycznych - piękna sztuka. Christelle Berthon dodaje całą komputerową obróbkę dźwięku, to co ona prezentuje, to nie jest dźwięk bezpośrednio z mikrofonu.
Strona producenta: http://www.seelectronics.com/se-x1-studio-bundle
Musisz mieć zasilanie phantom 48 +/-4V czyli bezpośrednio do kompa nie podłączysz. Musisz mieć "po drodze" mikser z takim zasilaniem albo przedwzmacniacz mikrofonowy. On odpowiednio "zasili" mikrofon i przetworzy sygnał na taki do wykorzystania w kartach dźwiękowych.

Pozdrawiam

Medium
_________________
Są dwa piękna: piękno radości i piękno smutku. Wy ludzie Zachodu, wolicie pierwsze – my drugie. Bowiem piękno radości trwa nie dłużej niż lot motyla. A piękno smutku jest twardsze niż kamień.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 punkt(ów):
cjsimon
cjsimon 


Posty: 162
Otrzymał 14 punkt(ów)
Skąd: Londyn/UK
Wysłany: 2013-07-09, 08:34    Odp: SE Electronics X1 Bundle

Dzieki Medium,

a moglbys jeszcze doradzic jakis phantom w przystepnej cenie? Nie musi miec bajerow, wazne zeby mikrofon dalo sie podpiac.

Thx
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
#Medium 


Wiek: 52
Posty: 1693
Otrzymał 209 punkt(ów)