Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
Silvers 

Posty: 3
Skąd: Okolice Warszawy
Wysłany: 2013-05-04, 16:21    Seydel Session Steel vs Hohner Marine Band Crossover

Witam

W temacie muzyki,a już na pewno harmonijek jestem całkiem zielony.Mam do wydania 200zł,a na forach o tych dwóch modelach było sporo.Mam jednak kilka pytań:
1.Czym,w sensie muzyki i użytkowności rózni się korpus plastikowy i drewniany?
2.Do jakich gatunków nadają się obie harmonijki?
3.Czy ew.jeden z modeli lepiej sprawuje się w połaczeniu z gitarą?
4.Raczej będę kupować z internetu,więc czy często zdarzają się wadliwe sztuki i ogólnie czy są to modele niezawodne?
5.Która lepsza dla początkujących?
A i mała sprawa,jak już mówiłem specjalistą nie jestem,więc byłbym wdzięczny za w miarę
proste wypowiedzi,bez tych bardzo muzycznych pojęć.Wydaję mi się,żę jeden z wyżej wymienionych modeli będzie dla mnie ok,ale jakby co to jestem otwarty na inne propozycje,przy okazji jak jest z hohnerem special 20?

Z góry dzięki.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
Lizur97 


Wiek: 26
Posty: 139
Otrzymał 14 punkt(ów)
Skąd: woj. Opolskie
Wysłany: 2013-05-04, 22:40    Odp: Seydel Session Steel vs Hohner Marine Band Crossover

1. Brzmieniem, wygodą gry i własnym zdaniem. Z czasem sam uznasz, czy wolisz plastik czy drewno. Co do uzytkowności, plastik jest bezpieczniejszy, gdyż nie pęcznieje. Jednak w Crossoverze jest drewno bambusowe, które nie powinne być podatne na wilgoć.
2. Do wszystkich ;) ogranicza Cię tylko Twoja wyobraźnia i zdolności!
3. Trudno mi odpowiedzieć, posłuchaj obu harmonijek na YT i sam zdecyduj, która Twoim zdaniem lepiej pasuje ;)
4. Za taką kwotę raczej nie powinno być problemów. Poza tym w sklepach takich jak Bluesharp.pl i harmonijka.com, sprawdzą stan techniczny harpa przed wysyłką . Przy okazji polecam ;D