Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
awruk 

Wiek: 34
Posty: 2
Skąd: Poznan
Wysłany: 2013-04-07, 23:01    [Problem] Suzuki Harpmaster C - kanal 2

Witam,
jestem nowa w temacie harmonijek, ale nie muzyki.
Z gory przepraszam, ze pisze bez polskich znakow - angielska wiersja Windowsa.

Moj problem dotyczy mojego nowego instrumentu,
poniewaz 2 kanal na wdechu sam z siebie nie chce 'ladnie' grac.
Dzien po zakupie harmonijki, pojawilam sie w sklepie, w ktorym zakupilam mojego harpmastera w celu zlozenia reklamacji, ale niestety patafian, ktory sprzedal mi instrument potraktowal mnie lekcewazaco, twierdzac, iz sama uszkodzilam instrument nieumiejetna gra i anulowal mi 'gwarancje'.
Tak sie sklada, ze uczylam sie w szkole muzycznej gry na wielu instrumentach detych, przeczytalam wuchte artykulow dotyczacych gry na harmonijce i wiem, ze nie mozna wydobywac dzwiekow wprowadzajac wiazki powietrzna zbyt mocno, bo moze to uszkodzic stroiki instrumentu. Wiec prosze pod tym wzgledem mnie nie atakowac.
Instrument ewidetnie od poczatku gra 'nie tak' jak bym chciala na owym kanale.
W zwiazku z tym, drodzy znawcy prosze o pomoc i choc o odrobine wyrozumialosci.

Z gory dziekuje za odpowiedz,
Pozdrawiam serdecznie,

Ania
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
#Medium 


Wiek: 52
Posty: 1693
Otrzymał 209 punkt(ów)
Skąd: Ełk
Wysłany: 2013-04-08, 07:38    Odp: [Problem] Suzuki Harpmaster C - kanal 2

Normalka u początkujących. Kwestia techniki i wyćwiczenia oddychania przeponowego przez harmonijkę.

Przeczytaj: http://forum.harmoszka.co...kanalu-vt29.htm

Gratuluję Nick'a. Ja wiem co on znaczy, no ale, żeby kobieta taki nick wybrała to ho ho ;) .

Pozdrawiam

Medium
_________________
Są dwa piękna: piękno radości i piękno smutku. Wy ludzie Zachodu, wolicie pierwsze – my drugie. Bowiem piękno radości trwa nie dłużej niż lot motyla. A piękno smutku jest twardsze niż kamień.