Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
wjureczka 

Posty: 4
Skąd: Ełk
Wysłany: 2012-12-26, 13:12    Special 20

Cześć, jestem początkującym grajkiem i chciałbym zakupić harmonijkę Hohnera 20 special do grania takich nut : http://www.youtube.com/watch?v=iOz84V_bVyk czy
http://www.youtube.com/watch?v=FZ7CCmtyduc

Chciałbym na niej nauczyć się podstawowych technik tj: bending, overblow itp

Aktualnie posiadam harmoszkę Swana i dźwięk po prostu jest okropny gdy wykonuje taby podane wyżej.

Jak oceniacie tą harmonijkę? Opłaca się?
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
#minigunmen 


Wiek: 36
Posty: 2769
Otrzymał 127 punkt(ów)
Skąd: Kat, Ośw, Krak
Wysłany: 2012-12-26, 14:02    Odp: Special 20

No to dobrze, trzymamy kciuki :) No niemniej overblow nie nazywałbym techniką podstawową.
_________________
Naprawiam harmonijki! Reguluję pod overbending!- kontakt - PW albo GG albo mail. Paweł Pilnik Pilecki.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
wjureczka 

Posty: 4
Skąd: Ełk
Wysłany: 2012-12-26, 14:05    Odp: Special 20

A jak oceniasz tego Hohnera do tego typu grania?
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
Harry 


Wiek: 32
Posty: 984
Otrzymał 40 punkt(ów)
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-12-26, 16:39    Odp: Special 20

Obadaj inne tematy, jest tego trochę :)
_________________

Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
wjureczka 

Posty: 4
Skąd: Ełk
Wysłany: 2012-12-26, 17:56    Odp: Special 20

Szukałem i nie ma prostej odpowiedzi, tylko "każda z nich jest inna na swój sposób". Nie mam jeszcze wyrobionego gustu(?) czy wole grać na akordach czy jednak nie. Podałem wyżej te dwie piosenki i zastanawiam się czy hohner da rade w takim klimacie czy może coś innego takiego jak blues session.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
#minigunmen 


Wiek: 36
Posty: 2769
Otrzymał 127 punkt(ów)
Skąd: Kat, Ośw, Krak
Wysłany: 2012-12-26, 18:41    Odp: Special 20