Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
GaceQ123 


Wiek: 31
Posty: 172
Otrzymał 14 punkt(ów)
Skąd: Węgrzce, k. Krakowa
Wysłany: 2012-12-20, 14:07    Odp: [WWW] Nowa strona o harmonijce diatonicznej

Czas wprowadzić miłą atmosferę w takim razie GaceQ123 oceni stronę www.harpprojekt.com

1. Wchodząc na stronę pierwsze co czuje to to że jest to strona pasjonata, który z dobrego serca robi tę stronę
2. To że z wykształcenia jestem informatykiem musiałem spojrzeć pod względem typowo informatycznych, czy jest przejrzyście itd itp. i powiem bardzo fajnie a przede wszystkim intuicyjnie :)
3. Nie zgadzam się z opiniami że jest za mało wiedzy... Sam wiem mało na temat teorii muzyki i ta strona pomogła mi poukładać co nie co w głowie :)
4. Fajny skrypt który rozsuwa dane "działy" :)
5. Wiedza na tej stronie jest poukładana i tak ma być. Często znajduje strony tematyczne, ale tam zazwyczaj jest tak naprane wiedzy w jednym miejscu że czasem nie wie się o co chodzi..
6. Strona wg mnie bardzo pomocna dla początkujących i tych bardziej zaawansowanych którzy po prostu chcą swoją wiedzę zweryfikować.

Amen.

Gratuluję zaangażowania w tą stronę, znalazła miejsce w moich zakładkach :) Życzę owocnej pracy przy tej stronie :)
_________________
"If you can dream it, you can do it " - Walt Disney
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
ojny 


Wiek: 36
Posty: 16
Otrzymał 2 punkt(ów)
Skąd: Opole
Wysłany: 2012-12-20, 14:29    Odp: [WWW] Nowa strona o harmonijce diatonicznej

Witam wszystkich po dłuższej przerwie.