Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
Szaro

Posty: 3
Wysłany: 2012-12-02, 14:31    Harmonijka z podobnym dźwiękiem

Witam.
Nie wiem gdzie mam napisac wiec tu pisze :D

kumpel pokazal mi oto takiego goscia:
Dave Crowe

i odrazu sie zakochalem w tej harmonijce. :P

Panowie czy mozecie mi polecic jakas harmonijke dla poczatkujego ktora wydaje podobny dzwiek?

z góry dzieki :D

ps. jestem calkiem zielony i nowy w swiecie harmonijek ^^
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
jsg 


Posty: 151
Otrzymał 9 punkt(ów)
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-12-02, 17:31    Odp: Harmonijka z podobnym dźwiękiem

Ale on 90% tego dźwięku nie ma wiele wspólnego z harmonijką. Obstawiam że to jest coś taniego- bo szybko zajedziesz każde stroiki. Reszta to gęboróbstwo- czy jak się to to nazywa...
Najpierw trzeba tak robić gardłem, a potem dołożyć harmoszkę...
Fajnie takie modulacje wychodzą po przepuszczeniu przez tremolo, ale on ma Richtera


Ale jak tak patrzę to on używa chyba Seydel Blues Favorite Jakoś tak mi wygląda na Seydel'a
_________________
Moja strona, zupełnie nie poświęcona muzyce
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
#Medium 


Wiek: 52
Posty: 1693
Otrzymał 209 punkt(ów)
Skąd: Ełk
Wysłany: 2012-12-02, 18:08    Odp: Harmonijka z podobnym dźwiękiem

Na moje oko Hohner Pro Harp w G trzymany na odwrót. Ale do tego wydaje mi się, że wspomaga się harmonizerem i / lub oktawerem + krótki delay by osiągnąć taki dźwięk (obstawiałbym jakiś multiefekt w preampie). Ogólnie rzeczywiście, żeby stroiki miały ładnie reagować muszą być miękkie, ale takie długo nie pociągną przy takim katowaniu. Używa zatem harmonijki ze stosunkowo twardymi (wytrzymalszymi) stroikami.

Pozdrawiam

Medium
_________________