Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
SaneMan 

Wiek: 31
Posty: 2
Wysłany: 2012-12-04, 12:47    Chciałem tonację B, na harmonijce jest napisane F

Witam, jestem tu nowy i nawet nie wiedziałem do jakiego działu się zwrócić z tym problemem, mam nadzieję że dobrze trafiłem. Otóż dzisiaj dostałem w końcu moją nową harmonijkę Hohner Special ale coś mi się nie zgadza z tonacją ponieważ przy zamawianiu z Allegro wyraźne było zaznaczone że to ma być harmonijka w tonacji B, a na niej piszę F. Wiecie może o co tu może chodzić ?? Ja jestem laikiem w takich sprawach i nawet nie rozróżniam dźwięków więc ciężko mi stwierdzić w jakiej tonacji mam harmonijkę ;P
Proszę o jakąkolwiek odpowiedź czy powinno na niej pisać B skoro ma to być B czy po prostu to jest normalne że ja mam harmonijkę w tonacji B a na niej piszę F ;P

Dzięki z góry i pozdrawiam

PS. jeżeli bedzie trzeba dodam jeszcze zdjęcie tejże harmonijki.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
Rogalski.Arek 


Wiek: 48
Posty: 302
Otrzymał 11 punkt(ów)
Skąd: Kielce
Wysłany: 2012-12-04, 13:12    Odp: Chciałem tonację B, na harmonijce jest napisane F

Dla mnie nie jest to normalne zjawisko... tzn zamawiam B i taka ma do mnie dotrzeć, także ewidentnie ktoś się pomylił.
Pozdrawiam
Rogal
_________________
Moja strona foto niezwiązana z harmonijką
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
GaceQ123 


Wiek: 31
Posty: 172
Otrzymał 14 punkt(ów)
Skąd: Węgrzce, k. Krakowa
Wysłany: 2012-12-04, 13:14    Odp: Chciałem tonację B, na harmonijce jest napisane F