Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
Semaphor 

Wiek: 30
Posty: 21
Skąd: Opole
Wysłany: 2007-10-21, 19:21    [Pytanie] Początki

Witam ,

Jako nowy użytkownik tego forum przeczytałem dużo opini na temat harmonijek wszelkiego typu i rodzaju , lecz ciągle nie moge się zdecydować na cos konkretnego(jestem początkujący) ... gram na BluesBandzie , myśle nad Hohner Golden Melody (C) , Big River Harp (C) , Marine Band Deluxe (C) ( chodzi mi o harmonijke podatną na podciągi i jak najbardziej uniwersalną )
Jeśli Administrator uzna ten post za powtórke proszę o wyrozumiałość i ewentualne przekierowanie na odpowiedni temat .
Z góry dziękuje za jakiekolwiek opinie :)
Kamil
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
kamilteau 


Wiek: 33
Posty: 1390
Otrzymał 76 punkt(ów)
Skąd: Olsztyn/Offenburg
Wysłany: 2007-10-21, 19:28    Odp: [Pytanie] Początki

Witam mojego imiennika!

Podatne na podciągi są Blues Harp MS oraz Marine Band Deluxe (wiem, bo mam takie harmonijki), oba modele mają drewniane korpusy. Marine Band Deluxe jest chyba nieco szybsza, przynajmniej tak mi się wydaje :D
_________________
"Don't start me talking, I'll tell everything I know..."
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 punkt(ów):
Semaphor
Conex 


Posty: 353
Otrzymał 17 punkt(ów)
Skąd: Tychy
Wysłany: 2007-10-21, 19:47    Odp: [Pytanie] Początki

Mam Big River'a (G) i szczerze mówiąc podciągi ciężko mi na nim wychodzą... Polecał bym bardziej Marine Band (i to niekoniecznie deluxe). Mam tą harmonijkę w C, jest to moja pierwsza harmonijka i jestem z niej bardzo zadowolony. Na początku drewno pęczniało, jednak po ok. miesiącu było już wszystko ok [po każdej grze stawiałem ją kanałami do góry, tak by wilgoć spokojnie mogła się wydostać...] :) ...z drugiej strony jeśli miał bym więcej kasy skusił bym się raczej na Marinke Deluxe.
_________________