Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
patyki12 

Wiek: 26
Posty: 15
Otrzymał 1 punkt(ów)
Skąd: Poraż, Podkarpacie
Wysłany: 2012-11-16, 19:18    Hohner Special 20 vs Suzuki Bluesmaster vs Suzuki Harpmaster vs Hohner Blues Harp

Witam, jestem początkującym harmonijkarzem póki co mam tylko jedną harmonijkę z Lidla, która szybko się popsuła (kanał 1, 2, 3, 4, 9, 10 brzmią dziwnie lub nie działają). Teraz mam zamiar kupić nową tak do 100 złotych. Na razie upatrzyłem sobie 4 harmonijki i chciałbym zapytać się o opinie tych, którzy mieli do czynienia z tymi modelami. Jeśli to nie są dobre harmonijki to proszę o podanie innej w cenie do 100 zł. :)

Wszystkie w tonacji C
1) Hohner Special 20
2) Suzuki Bluesmaster
3) Suzuki Harpmaster
4) Hohner Blues Harp

:harp:
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 punkt(ów):
CzarekDSK
Lizur97 


Wiek: 26
Posty: 139
Otrzymał 14 punkt(ów)
Skąd: woj. Opolskie
Wysłany: 2012-11-16, 22:22    Odp: Hohner Special 20 vs Suzuki Bluesmaster vs Suzuki Harpmaster vs Hohner Blues Harp

Każda z nich jest na swój sposób wyjątkowa. Ludzie mają różne upodobania/wymagania co do harmonijek. Jedni Ci polecą harpmastera, drudzy bluesmastera. Mimo wszystko na sam początek (moim zdaniem) będzie dobry Special 20 ;]
_________________
"Wszystko prostsze gdy się śpiewa i gra.."
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 punkt(ów):
patyki12
patyki12 

Wiek: 26
Posty: 15
Otrzymał 1 punkt(ów)
Skąd: Poraż, Podkarpacie
Wysłany: 2012-11-17, 14:37    Odp: Hohner Special 20 vs Suzuki Bluesmaster vs Suzuki Harpmaster vs Hohner Blues Harp

Dzięki za twoją opinię. Może ktoś jeszcze mógłby się wypowiedzieć, żebym miał pewność?
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
jankom 

Wiek: 34
Posty: 13
Skąd: Gdynia