Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
Bolverk 

Wiek: 41
Posty: 15
Otrzymał 1 punkt(ów)
Skąd: Nowe Miasto Lub.
Wysłany: 2012-09-24, 22:28    [Problem] Informacje o mikrofonach w poszukiwaniu tego jedynego.

Mam pewien kłopot w poszukiwaniu mikrofonu do harmonijki nie znam się na nich co przyznam bez bicia. Ale zacznę od początku. Posiadam Superlux D/112-C i jego charakterystyka jest dookólna czyli zbiera dźwięki ze wszystkich kierunków z jakich dobiega dźwięk. Ale na materiałach w internecie widziałem jak ktoś miał pewien mikrofon (nie było wymienionej ani nazwy ani marki) i gdy do niego mówił normalnie (ustawiając go we wszystkich możliwych pozycjach) nic nie było słychać. Ale gdy przyłożył usta do mikrofonu i zasłonił je dłońmi było słychać wszystko co mówił. Tak samo było z dźwiękiem harmonijki. Zainteresowałem się ale szczegółów jako laik znaleźć nie mogę (materiał był po angielsku, znam takowy ale nie padały żadne techniczne zwroty dotyczące szczegółów mikrofonu). Może wie ktoś o jaki mikrofon mogłoby chodzić, lub chociażby jaka mogłaby być jego charakterystyka?
_________________
Uczmy się gry na harmonijce ustnej. To jest świetny instrument do każdego rodzaju muzyki.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
aeroarte 


Posty: 663
Otrzymał 37 punkt(ów)
Skąd: Starachowice
Wysłany: 2012-09-25, 06:24    Odp: [Problem] Informacje o mikrofonach w poszukiwaniu tego jedynego.

https://www.google.pl/sea...iw=1024&bih=655
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
#Maciekdraheim 


Wiek: 35
Posty: 3604
Otrzymał 296 punkt(ów)
Skąd: Ciechocinek
Wysłany: 2012-09-25, 13:13    Odp: [Problem] Informacje o mikrofonach w poszukiwaniu tego jedynego.

Bolverk, jeżeli mógłbyś podać link do tego filmiku, może coś by się udało wymyślić.
_________________
Blues is nothing but a good man feeling bad, thinking about the woman he once was with.
Dodaj punkt autorowi tego posta