Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
Kłopot 

Wiek: 24
Posty: 21
Otrzymał 1 punkt(ów)
Skąd: Toruń
Wysłany: 2012-04-29, 16:33    Co po HBH?

Co prawda trochę już gram, ale w sumie ciągle jestem początkującym samoukiem - nie potrafię durnego podciągu zrobić. Mam już harmonijkę Hohnera- Blues Harp MS. Jestem z niej zadowolona, jednak brak umiejętności, "pożyczalscy" i związywanie rzemieniem (śrubka gdzieś się zdematerializowała) zrobiły swoje. Niedługo mam zamiar kupić nową harmonijkę, ale nie za bardzo wiem jaką. W Blues harpie Hohnera podoba mi się to, że jest dość ciężka i głośna. Może tylko zbyt kaleczy usta i jest trochę niesymetryczna. Jaką harmonijkę polecacie?
Na chwilę obecną mogę wydać co najwyżej 140 zł, ale wydaję mi się, że powinno wystarczyć.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
#Medium 


Wiek: 52
Posty: 1693
Otrzymał 209 punkt(ów)
Skąd: Ełk
Wysłany: 2012-04-29, 17:45    Odp: Co po HBH?

Zamiast rzemyka zainstaluj inną śrubkę i będziesz miała harmonijkę w porządku. Odnośnie kaleczenia ust - rozebranie na części i przepolerowanie drobnym (800 i wyżej) papierem ściernym zazwyczaj rozwiązuje problem.

Po co chcesz kupić nową? Przecież nie poprawią się od tego Twoje umiejętności. Podczas nauki "zadmuchasz" każdą harmonijkę, po co niszczyć dwie?

Pozdrawiam

Medium
_________________
Są dwa piękna: piękno radości i piękno smutku. Wy ludzie Zachodu, wolicie pierwsze – my drugie. Bowiem piękno radości trwa nie dłużej niż lot motyla. A piękno smutku jest twardsze niż kamień.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
Kłopot 

Wiek: 24
Posty: 21
Otrzymał 1 punkt(ów)
Skąd: Toruń
Wysłany: 2012-04-29, 19:03    Odp: Co po HBH?