Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
PeaceMat94 

Posty: 2
Wysłany: 2012-04-10, 19:02    Dziesięciokanałowa, tremolo, chromatyczna - czy ważne którą wybiorę na początek?

Witam!

Od jakiegoś czasu zacząłem interesować się harmonijką. Nie mam jakichś wybujałych planów, instrument miałby służyć do grania np. na ogniskach, chillowaniu ze znajomymi. Dodam, że jestem kompletnie zielony w tym temacie i nie wiem co się z czym je :)
Wiem, że pewnie was wkurzę tym tematem, pomyślicie sobie: "Leń, nie chce mu się nawet poczytać artykułów i rad, tylko czeka na gotowe", dlatego od razu chciałem przeprosić :D
Po prostu uważam, że lepiej będzie skorzystać z waszej pomocy na bieżąco.

Powiedziecie mi proszę jaką harmonijkę do 50-60 zł wybrać na początek? Czym kierować się przy zakupie?

Dziękuje bardzo i pozdrawiam!
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
#Maciekdraheim 


Wiek: 35
Posty: 3604
Otrzymał 296 punkt(ów)
Skąd: Ciechocinek
Wysłany: 2012-04-10, 19:09    Odp: Dziesięciokanałowa, tremolo, chromatyczna - czy ważne którą wybiorę na początek?

PeaceMat94 napisał/a:
Wiem, że pewnie was wkurzę tym tematem, pomyślicie sobie: "Leń, nie chce mu się nawet poczytać artykułów i rad, tylko czeka na gotowe", dlatego od razu chciałem przeprosić :D



Skoro wiesz, to czemu zadajesz pytanie? Uwierz, że nic innego niż napisaliśmy wcześniej nie wymyślimy, naprawdę ;) . Opisano większość modeli dostępnych na polskim rynku, a także kryteria, którymi najlepiej się kierować. Te podstawowe zasady się nie zmieniły, tak jak to, że nie będziesz świadom, czy kupiłeś dobry instrument, zanim nie kupisz kolejnych kilku. Pomagamy na bieżąco i chętnie, ale wtedy, kiedy pytanie i problem tego wymagają. Niestety, tu brakuje tych znamion wyjątkowości i szczególnej potrzeby, więc ograniczę się do powyższego wywodu.
_________________