Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
Zapcio93 

Wiek: 31
Posty: 1
Wysłany: 2011-10-10, 16:35    Hohner Special 20 vs Hohner Marine Band vs Hohner Golden Melody

Witam, jestem na forum nowy i nie znam się zbyt na harmonijkach, grywam od ponad miesiąca na moim blues bandzie. Jednak gram dużo i poprzez moją motywację, zaczynam zauważać efekty:) Przymierzam się do kupna jednej z tych 3 harmonijek w tonacji C:

-Special 20,
-Marine Band,
-Golden Melody.

Proszę o radę, która z tych harmonijek wybrać? z góry dziękuję:)
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
fazi787 

Wiek: 25
Posty: 11
Wysłany: 2012-03-13, 08:22    Odp: Hohner Special 20 vs Hohner Marine Band vs Hohner Golden Melody

Na sam początek harmonijka golden melody będzie najlepsza :)
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
Młynek 


Wiek: 55
Posty: 730
Otrzymał 68 punkt(ów)
Skąd: Budapeszt
Wysłany: 2012-03-13, 08:30    Odp: Hohner Special 20 vs Hohner Marine Band vs Hohner Golden Melody

A może byś tak uzasadnił? Bo moim zdaniem wcale nie. Owszem, jest bardzo podatna na artykulację, ale jednocześnie jest dość delikatna, łatwo ją uszkodzić, szczególnie początkującemu, który nie ma umie jeszcze panować nad siłą oddechu. Na początek polecałbym Speciala - też ma plastikowy korpus, też jest łatwa w obsłudze, ale wytrzymalsza.
_________________
"Skoro uważacie, że blues jest łatwą muzyką, to dlaczego tak niewielu go dzisiaj gra?" - B.B. King
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
jsg 


Posty: 151
Otrzymał 9 punkt(ów)
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-03-13, 10:31    Odp: Hohner Special 20 vs Hohner Marine Band vs Hohner Golden Melody

Wpisz w youtube konkretne modele i posłuchaj co ludzie na nich potrafią wywinąć- kup taką która najbardziej będzie pasowała twoim preferencjom.