Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
KUKUSIEK 


Wiek: 64
Posty: 94
Otrzymał 8 punkt(ów)
Skąd: Goczałkowice Zdrój
Wysłany: 2012-02-14, 17:13    Herley Benton GA15 a Epiphone Valve Special

Witam !

Mam chrapkę na jakiś wzmacniacz lampowy.Wybór mam trudny nowy Harley Benton GA15 albo używany Epiphone Valve Special 5W (stan bardzo dobry).Oba w tej samej cenie.Prosiłbym o wasze sugestie na ten temat (bardzo się z nimi liczę).Sam nie mam żadnego doświadczenia z wzmacniaczami lampowymi.

Pozdrawiam KUKUSIEK
_________________
Od brzmienia harmonijki piękniejsza jest tylko cisza.
Ostatnio zmieniony przez KUKUSIEK 2012-02-15, 01:54, w całości zmieniany 1 raz  
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
towal 

Wiek: 33
Posty: 238
Otrzymał 13 punkt(ów)
Skąd: Puławy
Wysłany: 2012-02-14, 17:23    Odp: Herley Benton GA15 a Epiphone Valve Special

jeśli mogę polecić coś spoza tych dwóch, to polecam produkty użytkownika tego forum, Pulatom'a. Robi świetne lampiaki w atrakcyjnej cenie.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
#minigunmen 


Wiek: 36
Posty: 2769
Otrzymał 127 punkt(ów)
Skąd: Kat, Ośw, Krak
Wysłany: 2012-02-14, 19:14    Odp: Herley Benton GA15 a Epiphone Valve Special

Obydwa się chwali, tylko trzeba się zastanowić czy potrzebujesz 15W czy X (nie wiem ile ma epi). Myślę że 15W lampy to dużo.
A co do samego Harleya Bentona to wielu ludzi go poleca, min. latynoski kolega niejakiego harpsucker na youtube. Wpisz "harpsucker superlux harley benton". Tylko nie wiem czy ma wersję 5 czy 15W, nie mogę teraz sprawdzić.
_________________
Naprawiam harmonijki! Reguluję pod overbending!- kontakt - PW albo GG albo mail. Paweł Pilnik Pilecki.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
#Maciekdraheim 


Wiek: 35
Posty: 3604
Otrzymał 296 punkt(ów)
Skąd: Ciechocinek
Wysłany: 2012-02-14, 20:02    Odp: Herley Benton GA15 a Epiphone Valve Special