Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
Freddie 


Posty: 5
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-01-05, 16:01    [Problem] Golden Melody C - 6 kanał na wdechu

Witam. To mój pierwszy post na tym forum. W grze na harmonijce jestem całkowicie zielony (zacząłem 2 dni temu - umiem grać proste melodie z tabów i czasami ze słuchu). Jednak od początku zauważyłem, że 6 kanał na wdechu nie działa tak jak powinien (dopiero po trochę mocniejszym dmuchnięciu wydobywa zduszony, cichy dźwięk). Mój kolega powiedział mi, że to normalne i harmonijka musi się "przetrzeć". Wy jesteście fachowcami, więc chciałbym zapytać się Was - Jak to naprawić?
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
towal 

Wiek: 33
Posty: 238
Otrzymał 13 punkt(ów)
Skąd: Puławy
Wysłany: 2012-01-05, 16:13    Odp: [Problem] Golden Melody C - 6 kanał na wdechu

moim zdaniem, kwestia techniki. grasz dwa dni i tutaj bym się doszukiwał problemu a nie w sprzęcie.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
jsg 


Posty: 151
Otrzymał 9 punkt(ów)
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-01-05, 18:02    Odp: [Problem] Golden Melody C - 6 kanał na wdechu

A czy w ogóle nie gra, czy nie gra po dłuższym graniu?
Ja miewam podobny problem, ale właśnie kiedy długo gram i na stroikach robi się wilgotno.
Gdyby to była dwójka, to technika była by winna, ale że to szóstka...
Możesz otworzyć pokrywy i zobaczyć czy coś nie siedzi pod stroikiem- niedawno ktoś miał problem z kawąłkiem sfilcowanego materiału z kieszeni, czy jakiegoś innego papierka.
Możesz też delikatnie poruszyć stroik, lekko odgiąć, lub dogiąć, ale tu to ja się nie wypowiem o ile i jak...
_________________
Moja strona, zupełnie nie poświęcona muzyce
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 punkt(ów):
Freddie
Freddie 


Posty: 5
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-01-05, 18:21    Odp: [Problem] Golden Melody C - 6 kanał na wdechu