Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
Omenmariusz 

Posty: 5
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2011-12-25, 12:27    Początek gry a harmonijka Honer Blues Band

Witam

Jak w temacie jestem początkujący chce zacząć grę na harmonijce :) Mam pytanie przeszukałem juz troszeczkę forum. Chciałbym kupić harmonijkę na początek niedrogą przeczytałem że nie ma co kupować harmoszek typu blue bird itp . Do wydania mam około 50-60 zł i zastanawiałem się nad właśnie tym Blues Bandem. Czy jest ona dobra na poczatek ? czy nie będzie tak że jakość jej zniechęci mnie do grania albo wyrobię sobie jakieś złe nawyki gdybym chciał później przejść na wyższy poziom :P ??

Jeszcze jedno pytanie czy nie lepiej kupić używanej harmonijki lepszej firmy ?? Wczesniej grałem na basie i zauważyłem ze lepiej było kupić używana gitare lepszej firmy niz nowa plastikową :P Czy jesli chodzi o harmonijki jest tak samo ??

Jakie są różnice miedzy Honerem Silver Star a Blues Bandem bo cenowo są prawie takie same ??

Czy lepiej poczekać troszkę i kupić Marine Band'a lub Blues Harpa ?? i być już później o lewel wyżej :P ?

Pozdrawiam
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
towal 

Wiek: 33
Posty: 238
Otrzymał 13 punkt(ów)
Skąd: Puławy
Wysłany: 2011-12-25, 13:56    Odp: Początek gry a harmonijka Honer Blues Band

lepiej dołożyć 20 zł do tych Twoich 60 i kupić Blues Harpa/ Special 20/ ew. Golden Melody. Powyżej stówki jest większy wybór. Nie pchaj się w blues bandy i silver stary.

a używane harmonijki diatoniczne mało kto raczej sprzedaje :)
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
#Medium 


Wiek: 52
Posty: 1693
Otrzymał 209 punkt(ów)
Skąd: Ełk
Wysłany: 2011-12-25, 14:00    Odp: Początek gry a harmonijka Honer Blues Band