Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
pepol50 


Wiek: 66
Posty: 19
Otrzymał 1 punkt(ów)
Wysłany: 2011-12-12, 13:47    [Pytanie] Czy aby nie za późno

Witam wszystkich jestem tu nowy i zupełnie zielony w temacie grania.Niedawno córka kupiła harmonijkę mojej małej wnuczce, pozwoliła mi zagrać i zakochałem się w tym jednym z najmniejszych instrumentów.Od czterech dni wysłuchałem na You Tube z kilkaset utworów różnych wykonawców, a na allegro zamówiłem już harmonijkę suzuki.Zastanawiam się tylko czy aby nie za późno na rozpoczynanie gry i czy moje płuca wydolą?Pozdrawiam wszystkich.
_________________
Nigdy za późno
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
#minigunmen 


Wiek: 36
Posty: 2769
Otrzymał 127 punkt(ów)
Skąd: Kat, Ośw, Krak
Wysłany: 2011-12-12, 14:03    Odp: [Pytanie] Czy aby nie za późno

Nie za późno, mamy tu wielu ludzi w Twoim wieku, niektórzy się nie udzielają za często ale grają. Miłej przygody z harmonijką :) Harmonijka nie wymaga siły, gra się delikatnie, na tym poziomie na którym oddychamy. A z czasem poprawia wydolność płuc.
_________________
Naprawiam harmonijki! Reguluję pod overbending!- kontakt - PW albo GG albo mail. Paweł Pilnik Pilecki.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
draconiss 

Posty: 33
Otrzymał 4 punkt(ów)
Skąd: Toruń
Wysłany: 2011-12-12, 14:05    Odp: [Pytanie] Czy aby nie za późno

Witam.

Wydaje mi się, że to trochę pytanie retoryczne patrząc na zdanie umieszczone w podpisie :) Płuca też spokojnie dadzą radę, tym bardziej, że firma zacna,a harmonijka to nie jest jakiś szczególnie siłowy instrument.Czasem wystarczy przez harmonijkę oddychać żeby już uzyskać efekt.Granie siłowe jest nawet niewskazane jeżeli chce się utrzymać jak najdłuższą żywotność i trwałość harmonijki,liczy się głównie technika.Tonacja harmonijki C jak mniemam?

Pozdrawiam.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
pepol50 


Wiek: 66
Posty: 19