Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
czarko7 


Wiek: 35
Posty: 5
Wysłany: 2011-11-03, 13:05    [Warsztaty] Gdynia 2-4 grudzień 2011 Blues club

siemanko;) wybiera się może ktoś na te warsztaty i mógłby coś mi o nich napisać?:D nigdy jeszcze na takowych warsztacikach nie byłem i zastanawiam się czy czasem z nich nie skorzystać;p na harmoszce gram jakoś od roku, podstawy typu wydobywania pojedyńczych dźwięków, podciągów, różnych technik gry znam, przerobiłem sobie 2 podręczniki gry w tym jeden który bardzo polecam początkującym : Teach Yourself Blues Harmonica" --> zajebiaszcza lektura, dobrze pokazuje wraz z płytką różne techniki gry oraz podstawy teorii. Także proste solo zagrać umiem. mam jeszcze problem ze swobodnym ogrywaniem danej tonacji. w sensie za dużo myśle nad tym gdzie tutej jest ten dźwięk c który chce zagrać lub g itp;p no ale to kwestia wprawy i obycia;p i teraz nie wiem czy zapisać się do grupy początkujących czy też troszkę obytych z harmoszka;p bo zagrać solo w tej i tej pozycji przy granych takich i takich akordach no to nie zagram albo zagram kupe nieczystych dźwięków;p chciałbym poznać troche teorii żeby nei miećz tym takiego problemu, wiedzieć kiedy po jakich dźwiękach będę mógł płynąć w moich solówkach ;D może ktoś mi doradzić z którego stopnia zaawansowania skorzystać?:D bo aż takim totalnie początkującym to nie jestem, no ale zagrać improwizację to lecącego podkładu no to jeszcze neistety nie umiem i chciałbym zgłębić jakąś wiedze która mi w tym pomoże;p czy te warsztaty taką wiedze przedstawiają?:D
_________________
roots, rap, reggae! and bluuuuuessssss ;D
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
Zamieszkaly 


Wiek: 32
Posty: 698
Otrzymał 86 punkt(ów)
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-11-03, 14:06    Odp: [Warsztaty] Gdynia 2-4 grudzień 2011 Blues club

Witaj,