Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
elv 

Wiek: 41
Posty: 3
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2007-10-12, 13:58    Pomocy

Witam,
Mam ogromną prośbę, bo sama jestem w tym wypadku zielonaaaa
Osoba starsza prosiła mnie o zakup harmonijki, ma sie na niej naprawdę łatwo grać (osoba ta jest już stara, schorowana) nie mam zielonego pojęcia, jaka powinna być harmonijka,
wiem tylko że wcześniej grywała na Hohnerze nie wiem niestety jakim, nie musi to być Hohner byleby łatwo się grało iście ludowe pioseneczki;)
Proszę o rade i z góry wielkie dzięki
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
Włóczykij 


Wiek: 31
Posty: 154
Otrzymał 1 punkt(ów)
Skąd: Gorzów WLKP
Wysłany: 2007-10-12, 14:58    Odp: Pomocy

Powiedz jaką kwotę masz do wydania ? wtedy coś poradzimy :)
_________________

Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
kamilteau 


Wiek: 33
Posty: 1390
Otrzymał 76 punkt(ów)
Skąd: Olsztyn/Offenburg
Wysłany: 2007-10-12, 16:38    Odp: Pomocy

Ale jeżeli ma się na niej łatwo grać, zwłaszcza dla osoby starszej, to trochę trzeba będzie wydać :harp: . Skoro ta osoba ma jakieś doświadczenie w graniu (mówisz, że wcześniej grywała na Hohnerze) to wydatek ten byłby raczej uzasadniony. Ludowe piosenki da się grać w zasadzie na każdej harmoszce, ale jeśli ma to sprawiać przyjemność i nie sprawiać cierpienia starszej osobie to sugeruję wziąć coś z wyższej półki. Podaj kwotę to będziemy wiedzieć co możemy doradzić :D :D
_________________
"Don't start me talking, I'll tell everything I know..."
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
SZCZYPIOR 


Wiek: 31
Posty: 830
Otrzymał 24 punkt(ów)
Skąd: Mosina
Wysłany: 2007-10-12, 16:45    Odp: Pomocy

Osobiscie polecam jakies tremolo...
_________________

Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
elv 

Wiek: 41
Posty: 3
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2007-10-12, 21:00    Odp: Pomocy

Dzieki za odzew ;)