Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
laredo 

Wiek: 46
Posty: 5
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 2011-08-24, 09:24    [Pytanie] Pytanie o kursy gry na harmonijce

Jako że nie znalazłem tu specjalnie wyznaczonego miejsca a jestem nowy chciałbym się oficjalnie z wszystkimi przywitać, to tak na początek. W kwestii gry na harmonijce jestem całkowitym laikiem, poza wlazł kotek - nie potrafię zagrać nic. Posiadam od niedawna Hohnera Pro Harpa "G" ale że już doczytałem że to troszkę nieodpowiednia tonacja po tej wypłacie kupię jeszcze coś w tonacji "C" - Marine Banda albo Speciala 20.

Przeszukałem neta w poszukiwaniu informacji o jakimś miejscu gdzie można się nauczyć grać na harmonijce i w zasadzie jedyne co mi się udało odnaleźć to warsztaty które w zasadzie już się odbyły, ew info o ubiegłorocznych zajęciach, dlatego mam do Was pytanie, czy na śląsku są gdzieś organizowane jakieś zajęcia ale dla początkujących gdzie ktoś mi wyjaśni podstawowe zasady gry na harmonijce ? Byłbym wdzięczny za pomoc.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
SkinnyDogJones

Posty: 57
Otrzymał 6 punkt(ów)
Skąd: Katowice
Wysłany: 2011-08-24, 11:15    Odp: [Pytanie] Pytanie o kursy gry na harmonijce

Co do miejsca do powitań. http://forum.harmoszka.co...witan-vt166.htm Też długo szukałem.

Co do tematu głównego - też by mi się przydało... Ale czasu brak i w ogóle... (czytaj: niechcemisiewolesamsepofukaćajakkomuśsieniepodobatobardzomiprzykro).
_________________
"Dlaczego uczysz się grać na organkach, skoro nie umiesz grać?"
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
aansaa 


Wiek: 32
Posty: 800
Otrzymał 31 punkt(ów)
Wysłany: 2011-08-24, 13:45    Odp: [Pytanie] Pytanie o kursy gry na harmonijce

Popatrz na blues.com.pl, stronach artystów i festiwali etc.
Zawsze można dać ogłoszenie, że szukasz jakiegoś nauczyciela podstaw za drobną opłatą. :)
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
+adamg53

Posty: 1149