Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
TigerLilianna 

Posty: 2
Wysłany: 2011-07-17, 12:38    Hohner Special 20 - na drugim kanale dźwięk brzmi inaczej

Witam. Kupiłam niedawno harmonijkę Hohner Special 20. Jestem początkująca i nie gram na żadnym innym instrumencie. Wydaje mi się, że coś jest nie tak z dźwiękiem harmonijki na drugim kanale na wdechu. Brzmi to tak:
http://www.mediafire.com/?em4ssm1bpiflyz8
Nie wiem czy to moja wina, czy harmonijki. Proszę o pomoc, z góry dziękuję.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
INIM 


Posty: 471
Otrzymał 7 punkt(ów)
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2011-07-17, 14:06    Odp: Hohner Special 20 - na drugim kanale dźwięk brzmi inaczej

Prawdopodobnie to kwestia techniki. Sprawdź ten temat: http://forum.harmoszka.co...kanalu-vt29.htm
Dzięki za nagranie, to bardzo pomocne. Jeśli mogę Cię prosić nazywaj tematy tak aby było wiadomo o czym jest twój wątek. Nie bój się nawet zadawać pytanie już w nazwie tematu. W przyszłości wszystkim będzie wygodniej przeszukiwać forum.

Pozdro.
_________________
"Stadion Narodowy to zawsze będzie Śląski..."
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
#Maciekdraheim 


Wiek: 35
Posty: 3604
Otrzymał 296 punkt(ów)
Skąd: Ciechocinek
Wysłany: 2011-07-17, 19:01    Odp: Hohner Special 20 - na drugim kanale dźwięk brzmi inaczej

Jak pisze INIM, stary i znany od dawna problem drugiego kanału, w tamtym temacie jest wszystko co potrzeba. Odnieś też te uwagi grając na wdechu na kanale pierwszym, bo tam też nieco obniżasz dźwięk. I pamiętaj, że od kanału 7 w górę zmienia Ci się kolejność dźwięków, tj. niższy dźwięk w danym kanale jest na wdechu, a wyższy na wydechu, odwrotnie niż do szóstki włącznie.
_________________
Blues is nothing but a good man feeling bad, thinking about the woman he once was with.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
TigerLilianna 

Posty: 2