Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
s1nn 

Wiek: 32
Posty: 2
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 2011-05-25, 13:36    Odp: Co kupić w tonacji C?

Witam. Także mam problem przy wyborze harmonijki jako, iż jestem początkujący. Szukam harmonijki w granicach cenowych 120zł. Co możecie mi polecić w tonacji C? Zależy mi na harmonijce wytrzymałej, 10-kanałowej. Mam już parę propozycji, ale nie jestem do końca przekonany:

Hohner Special 20 C - niestety jest problem z zamówieniami, ciężko jest go zamówić w tej tonacji.
Suzuki Harpmaster - niewiele wiem o tej harmonijce, nie wiem jak z barwą, wytrzymałością, etc.
Seydel Blues Session C - ta póki co najbardziej przypadła mi do gustu, ale podobno łatwo jest ją rozstroić.

Doradźcie mi coś, z góry dzięki.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
#Medium 


Wiek: 52
Posty: 1693
Otrzymał 209 punkt(ów)
Skąd: Ełk
Wysłany: 2011-05-25, 13:47    Odp: Co kupić w tonacji C?

Pierwsza harmonijka (druga i trzecia też) nie będzie wybrana do końca świadomie (i tak nie wiesz, co Ci będzie odpowiadało).

Wszystkie propozycje podane przez Ciebie są wg mnie dobre.

Jeśli czytałeś opisy w odpowiednich tematach - powinieneś wiedzieć.

W skrócie jako dla początkującego:

Hohner Special 20 - obecnie po przeniesieniu produkcji czegoś tam do Chin te harmonijki są bardzo niepowtarzalne. Jako osobie niedoświadczonej nie polecałbym, bo jeśli trafisz na jakiś bubel nie będziesz umiał sobie poradzić.

Suzuki Harpmaster - wytrzymałe stroiki z fosforobrązu. Bardzo powtarzalne harmonijki. Jako początkującemu chyba trudno znaleźć wadę. Ma strój równomiernie temporowany, czyli akordy brzmią trochę "ostrzej" nie tak ładnie jak przy kompromisowym, ale na początek myślę, że nie będzie to miało większego znaczenia.