Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
Cucullus 

Wiek: 35
Posty: 4
Skąd: Katowice
Wysłany: 2011-05-16, 12:49    Pierwszy kanał na wdechu jest tępy, głuchy, bardzo przytłumiony

Witam, posiadam harmonijkę TOMBO FolkBlues w tonacji D. Jestem początkującym harmonijkarzem. A oto mój problem:
Dźwięk wydobywany na mojej harmonijce na kanale pierwszym na wdechu, brzmi mniej więcej jak dźwięk odpływającego parowca;) Jest tępy, głuchy, bardzo przytłumiony. No brzmi jednym słowem źle. Próbowałem już rozkręcania, przeciągania kartką papieru pod stroikiem. Czytałem, że w nowych harmonijkach czasami kanały muszą się wyrobić i z czasem zaczyna wszystko grać jak należy. No ale u mnie nic się nie zmienia. Harmonijkę mam od grudnia, nie gram na niej jakoś wyjątkowo często, ale no jednak z 3 razy w tygodniu mam ją w łapkach.
Jestem w stanie wrzucić jakieś zdjęcia bądź nagrania audio tego felernego stroika jeżeli będzie to potrzebne.
Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
_________________
Maybe I'm an idiot, but I'm not stupid.
Forrest Gump
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
#Maciekdraheim 


Wiek: 35
Posty: 3604
Otrzymał 296 punkt(ów)
Skąd: Ciechocinek
Wysłany: 2011-05-16, 12:57    Odp: Pierwszy kanał na wdechu jest tępy, głuchy, bardzo przytłumiony

Skoro możesz nagrać ten efekt, to zrób to i daj link na Forum. Wtedy łatwiej będzie coś ustalić. Niestety, nie mając harmonijki w dłoniach, czy nie zagrawszy na niej trudno wyrokować o takich sprawach.
_________________
Blues is nothing but a good man feeling bad, thinking about the woman he once was with.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
Cucullus 

Wiek: 35
Posty: 4
Skąd: Katowice
Wysłany: 2011-05-16, 13:21    Odp: Pierwszy kanał na wdechu jest tępy, głuchy, bardzo przytłumiony

Proszę oto nagrana sekwencja 2 (2) 1 (1)

http://w27.wrzuta.pl/audio/5aDPeVIgXFm/kanal_1