Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
azdanowski

Posty: 8
Wysłany: 2011-04-06, 17:18    Hohner Golden Melody C vs Hohner Marine Band Deluxe C

Witam,

mam prośbę o Waszą radę, którą lepiej wybrać: Golden Melody czy MARINE BAND DELUXE (interesuje mnie tonacja C). Która jest lepsza?

Generalnie obecnie mam starą Marine. Jestem zdecydowanie początkującym. Potrafię jedynie zagrać proste melodie dzieciakom do zabawy. Teraz chciałbym "coś więcej".

Różnica w cenie między powyższymi modelami, załóżmy że nie ma znaczenia.

z góry dziękuję
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
Mikael 

Wiek: 29
Posty: 179
Otrzymał 4 punkt(ów)
Skąd: Sanok
Wysłany: 2011-04-06, 17:33    Odp: Hohner Golden Melody C vs Hohner Marine Band Deluxe C

hmmm... trochę ciężko porównywać bo są to dwie różne półki cenowe :) a wiadomo, że inne wymagania ma się do harmonijki za 80 zł, a inne do harpa za 130 zł. Poleciłbym przeszukanie forum odnośnie tych modeli i innych z takich samych półek cenowych.

Jednak jeśli chcesz mojej opinii do proszę bardzo: jesteś początkującym, więc radziłbym Goldenkę. Dlaczego? Bo to bardzo przyzwoity instrument (patrz stosowny temat), a nie kosztuje dużo (później można uniknąć sytuacji: 'wpakowałem dużo kasy w harmoszkę, a teraz znudziło mi się')

PS moim skromnym zdaniem Marine Band Classic jest niezbyt odpowiedni dla początkujących ;)
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 punkt(ów):
azdanowski
Zamieszkaly 


Wiek: 32
Posty: 698
Otrzymał 86 punkt(ów)
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-04-06, 18:33    Odp: Hohner Golden Melody C vs Hohner Marine Band Deluxe C

Mi osobiście golden melody bardziej leży, niż marine band deluxe.
Wiem powtarzam się, ale po prostu kocham goldenki:)

Podkreślam jednak, że to moja subiektywna opinia.

Pozdrawiam
_________________
https://www.facebook.com/brodatedzwieki
https://www.youtube.com/c/brodatedzwieki