Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
Leafman 

Wiek: 26
Posty: 145
Otrzymał 6 punkt(ów)
Wysłany: 2011-04-03, 15:54    Gwarancja a rozkręcenie harmonijki

Witam. Zadam wam serie głupich pytań, ale po prostu nie wiem :P
1. Czy jeśli rozkręce harmonijkę i ją wyczyszczę w środku to stracę gwarancję?
2. Jeśli ją skręcę spowrotem to oni (ci źli od firmy :D ) odkryją, że ją rozkręciłem?
3. Jeśli mogą odkryć to co się bardziej opłaca:
Grać na obślinionej harmonijce z gwarancją?
Grać na czystej harmonijce ze świadomością, że w każdej chwili może mi się chamsko zniszczyć?

Sorki za te pytania, ale nigdy nie potrzebowałem naprawy gwarancyjnej niczego, więc nie mam tak jakby doświadczenia...
Z góry dzx
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
#Maciekdraheim 


Wiek: 35
Posty: 3604
Otrzymał 296 punkt(ów)
Skąd: Ciechocinek
Wysłany: 2011-04-03, 17:20    Odp: Gwarancja a rozkręcenie harmonijki

Tu jest problem interpretacyjny dość znaczny. Seydel np. udziela 2 letniej gwarancji na wszelkie defekty materiału i błędy produkcyjne (oczywiście wyłącza spod gwarancji stroiki i wentyle, jako części podlegające naturalnemu zużyciu, czyli to, co praktycznie jako jedyne się psuje), jednak jak stanowi ulotka każde zmiany czy prace dokonane na instrumencie przez użytkownika powodują wygaśnięcie gwarancji. I tu mamy problem, czy rozkręcenie i przeczyszczenie harmonijki to zabiegi higieniczno-konserwujące, czy prace, przeróbki i majsterkowanie. Ale z tego co wiem, chłopaki u Seydela czy większości sklepów harmonijkowych są dość ugodowi, więc nie powinni robić problemu.
_________________
Blues is nothing but a good man feeling bad, thinking about the woman he once was with.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 punkt(ów):
Leafman
gmx

Posty: 233
Otrzymał 26 punkt(ów)
Wysłany: 2011-04-03, 19:21    Odp: Gwarancja a rozkręcenie harmonijki