Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
stefanwaldek 

Wiek: 49
Posty: 1
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2007-09-17, 00:04    [Problem] Bending - problem na 3 kanale

Witam . Gram na Suzuki MR 200 w tonacji C. Jestem początkujący, ale moim skromnym zdaniem brzmi świetnie i wygodnie sie na niej gra. Mam jednak pewien problem , a w zasadzie watpliwość. Na 3 kanale nie mam żadnych problemów z czystym dźwiękiem na wdechu i wydechu, natomiast podciąg wychodzi jakoś ciężko, znacznie trudniej niż na pozostałych kanałach. Efekt jest najczęściej taki, że zasysając próbuję podciągać - dźwięk jakby nie zmienia wysokości i nagle przeskok o jakiś spory interwał w dół (myślę że więcej niż pół tonu, ale nie sprawdziłem o ile). Oczywiście wymaga to zassania z dużo większą siłą niż na innych kanałach, na których z bendingiem nie mam problemów. Na pierwszy rzut oka stroik na 3 kanale jest ok, zresztą czysty ton gra bez problemowo. Macie jakieś rady czy sugestie? Da się tu coś poprawić ?
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
bartek215 


Wiek: 35
Posty: 153
Otrzymał 3 punkt(ów)
Skąd: Lewin Brzeski
Wysłany: 2007-09-17, 12:58    Odp: [Problem] Bending - problem na 3 kanale

Ja proponuje sprawdzić bendometrem jaki naprawde jest ten podciąg...
Później ewentualnie sprawdzić stroik...
Jeżeli na wszystkich innych kanałach dobrze podciągasz to raczej nie jest to wina techniki...
_________________
A my siedzimy... Nic się nie dzieje...
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
#Maciekdraheim 


Wiek: 35
Posty: 3604
Otrzymał 296 punkt(ów)
Skąd: Ciechocinek
Wysłany: 2007-09-17, 19:24    Odp: [Problem] Bending - problem na 3 kanale