Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
max_97 

Wiek: 26
Posty: 8
Skąd: Lębork
Wysłany: 2011-01-06, 22:27    Hohner Marine Band vs Hohner Blues Harp

Na początku , Witajcie ;)

Wiem, że już dużo takich tematów było, ale nigdzie nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. Na początku dostałem od rodziców, jakąś dziwną chińska harmonijkę -,-' ale jak na początek nie było aż tak źle . Teraz chcę kupić nową i już nie wiem którą. Jak w temacie którą polecacie bardziej? Która bardziej się opłaca dla początkującego ?

Z góry pozdrawiam i dzięki .
Max. :)
_________________
....
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
Cadogan 

Wiek: 28
Posty: 64
Otrzymał 1 punkt(ów)
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2011-01-06, 22:30    Odp: Hohner Marine Band vs Hohner Blues Harp

Marine Banda i Blues Harpa nie radzę.Co prawda nie mam z nimi doświadczenia,ale są to harmonijki z drewnianym grzebieniem-za dużo śliny i spęcznieją.Ja wybrałem Suzuki Harpmastera-ma plastikowy grzebień więc w gdyby jakiś syf się dostał mogę najzwyczajniej w świecie przepłukać harpa :D
_________________
:D
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
Młynek 


Wiek: 55
Posty: 730
Otrzymał 68 punkt(ów)
Skąd: Budapeszt
Wysłany: 2011-01-06, 22:33    Re: Marine Band vs. Blues Harp

max_97 napisał/a:
Wiem, że już dużo takich tematów było,

... ale i tak założę sto pięćdziesiąty ósmy o tej samej treści 8/
Nie znalazłeś jednoznacznej odpowiedzi, BO JEJ PO PROSTU NIE MA. To jest pytanie w stylu "co lepsze: opel astra czy ford focus"... Ilu użytkowników, tyle opinii. Każdy model ma swoje wady i zalety. Poczytaj, pomyśl, wybierz to, co Cię bardziej przekona. Ja osobiście nie lubię Blues Harpa, za to mam sentyment do Marinki. I za chwilę znajdzie się tu 10 postów podzielających moje zdanie i 10 postów udowadniających coś wręcz przeciwnego.
_________________