Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
pudding87

Posty: 1
Wysłany: 2010-12-24, 16:24    Czy koniecznie trzeba zaczynać od harmonijki w tonacji C?

Wpierw zaznaczam, że jestem kompletnie zielony w temacie harmonijek ;) Dostałem na Święta od dziewczyny harmonijkę Tombo FolkBLues A i mam pytanie odnośnie tonacji. W sklepie dziewczynie pomógł sprzedawca i powiedział że taka harmonijka będzie dobra na początek, natomiast wszędzie gdzie czytam poleca się wpierw tonację C. Czy ta różnica w tonacji będzie dla początkującego jakimś dużym problemem? Czy koniecznie powinienem kupić inna harmonijkę w tonacji C, ewentualnie starać się wymienić tą?
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
aansaa 


Wiek: 32
Posty: 800
Otrzymał 31 punkt(ów)
Wysłany: 2010-12-24, 16:59    Odp: Czy koniecznie trzeba zaczynać od harmonijki w tonacji C?

Bez czytania do końca, już wiem jakie na końcu będzie pytanie. Takich tematów od groma.

"Szukaj"

Pozdrawiam pokojowo.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
#minigunmen 


Wiek: 36
Posty: 2769
Otrzymał 127 punkt(ów)
Skąd: Kat, Ośw, Krak
Wysłany: 2010-12-24, 17:56    Odp: Czy koniecznie trzeba zaczynać od harmonijki w tonacji C?

Jak nie chce Ci się szukać to mi nie chce się pisać:

pytanie 1. nie koniecznie
pytanie 2. nie koniecznie
pytanie 3. nie wymieniaj
;)
_________________
Naprawiam harmonijki! Reguluję pod overbending!- kontakt - PW albo GG albo mail. Paweł Pilnik Pilecki.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
#Maciekdraheim 


Wiek: 35
Posty: 3604
Otrzymał 296 punkt(ów)
Skąd: Ciechocinek
Wysłany: 2010-12-24, 22:33    Odp: Czy koniecznie trzeba zaczynać od harmonijki w tonacji C?

A ja dodam, że masz świetną dziewczynę :) .
_________________
Blues is nothing but a good man feeling bad, thinking about the woman he once was with.
Dodaj punkt autorowi tego posta
 
 
 
cjsimon 


Posty: 162
Otrzymał 14 punkt(ów)
Skąd: Londyn/UK